Hallo, Hier weer ff een vraag van mij. Ik heb nu al een tijdje last van waarschijnlijk een blaasontsteking, weet nu ongeveer niet meer wat ik moet doen. Mijn urine testen en schimmel testen etc komen allemaal negatief terug. Ze weten gewoon niet wat ik heb. Ik heb inmiddels een soort antibiotica gekregen deze slik ik nu 2 dagen. Maar er is nog geen verandering, het wordt gewoon steeds pijnlijker om te plassen wordt helemaal gek, de tranen rollen gewoon over me wangen op dat moment. Mijn vraag aan jullie is, voor de gene die antibiotica gebruikt hebben, hoelang duurde het bij jullie voordat je verschil merkte? Badankt voor jullie reactie's!
Bij mij na een dag of 4 na dat ik was gestart met de antibioticum. Heb je niet iets van blaasgruis ofzo?
Meestal werd het dag 2 of 3 beter. Ook al er soms niks aan werd getoond met zo'n stripje bij de huisarts.. In ieder geval veel blijven drinken. Als het morgen niet beter gaat, zou ik nog eens de huisarts bellen. Want als het doorslaat naar je nieren heb je een groter probleem. Of misschien is het wel iets anders zoals gruis..
Ik heb sinds mijn zwangerschap nog geen blaasontsteking gehad. Ik heb dus nog geen antibiotica hoeven te gebruiken. Maar voorheen wel regelmatig. Standaard een paar keer per jaar was het raak. Bij mij duurde het meestal 3 a 4 dagen voordat de kuur aansloeg. Het lag er ook een beetje aan welke kuur ik ervoor kreeg. Ik zou het wel goed in de gaten houden. De blaasontsteking kan overgaan in nierbekontsteking. Ik heb dat 1x gehad, en dan ben je echt niet blij. Je moet goed blijven drinken en ook goed uitplassen. Groetjes Carina
Bedankt voor jullie reactie's, heb voor de zekerheid toch nog een afspraak gemaakt bij de huisarts want ik merk nog steeds geen verschil en ik loop er al zo lang mee. Dus neem ik het zekere voor het onzekere beter dan er later spijt van krijgen toch? nogmaals bedankt!
Hi Wup, Nee ik weet nog niet wat ik heb, ik woon tijdelijk in Italie, en heb vrijdag (morgen) een afspraak bij me huisarts in NL. Ze weten hier niet wat het is en heb gewoon een algemene antibiotica gekregen zeg maar, ik ben nu 4 dagen bezig met me kuur en heb er nog steeds last van..Dus ik ben benieuwd.. Vind het erg eng, maar hij blijft gelukkig flink schoppen in me buik dus tot nu toe gaat het goed
Hi Wup, Nou ik heb eigenlijk nog steeds geen nieuws. Het is in iedergeval zeker dat het geen blaasontsteking is! Daar ben ik wel blij mee. Heb deze week wat cremetjes meegekregen, maar gelukkig was het toen al over. Heb ruim een maand pijn met plassen gehad. Aangezien ze niets inwendigs konden vinden gaan ze er vanuit dat het iets uitwendigs was, maar toch weer geen schimmel of iets dergelijks.. Het is wel raar dat ze niet weten wat het was, maar ben er vanaf dat is het belangrijkste Nu hopen dat het niet terug komt!