Zojuist de SMS gekregen (val in de risicogroep, geboortejaar is nog niet aan de beurt). Geen idee wanneer ik terecht kan, ik geef mijn spuitje graag aan iemand die er wel met smart op zit te wachten.
Hier ook de SMS gehad. Ik kan 16 januari pas terecht in mijn woonplaats. Eerder kon ook maar was half uur rijden enkele reis dus niet haalbaar op dit moment.
Net de SMS gehad....maar in oktober nog corona gehad en de afgelopen week volop in aanraking geweest met corona... Dus voorlopig geen booster voor mij!
Hier vanochtend ook sms gehad (1987) en kon vanmiddag meteen terecht. Was niet super druk maar liep wel lekker door zegmaar.
Ik heb ook nog geen sms gehad, maar goed ik mag toch pas op z’n vroegst eind januari de booster krijgen.
En manlief vandaag op geboortejaar (zelfde als mij) afspraak gemaakt en kan 12 januari al terecht in onze woonplaats. Ik had dus beter kunnen wachten qua afspraak maken ....
Nee maar ben met geboortejaar nu aan de beurt en zou ook al vanavond geprikt kunnen worden (ware het niet dat mijn man nou net vandaag de auto mee heeft )
Ooh als het zo blijft gaan kan ik begin volgende week op mijn leeftijd. Nog altijd geen sms van de GGD.