soms kun je bij afzender: (naam) op de naam klikken, die stuurt je door naar een sexydating link, daar zullen ze deze vrouwen vinden, denk ik dan!
nou ik zit er ook op sinds vannochtend, heb 14 euro inmiddels wel met pauzes. en de kids lopen hier ook gewoon rond dus kan er niet veel achter zitten. vanavond maar weer een poging doen. maar het typt wel lekker weg, al moet ik soms wel heel goed nadenken wat voor antwoord dat ik geven moet. als ze bijvoorbeeld willen afspreken.
Ha collega's! Ik heb al flink moeten lachen om de berichten die er soms terug gestuurd worden door "ons" hihi.
Hahaha ja! Ik zit hier een beetje chil met een kopje koffie achter m'n pctje en hun rukken als de beste achter hun pctje!
hahaha zo is het maar net! En wij hebben hier de grootste lol er om! haha Die stumpertjes toch! haha Wanneer is ons eerste werk overleg
Ik geloof niet dat er nog meer aanmeldingen mochten komen zo..? Ik zit hier indd ook met mn glaasje water en een sigaretje , vermaak me prima
Oke, ik ben ook bezig, wel met pauze en heb pas 1,44 haha. Ik denk dat het een chatsite is, ipv smsen!
Nou, het ging nog niet over seks! Maar ik ken hem alleen van gezicht. Hij woont in m'n oude woonplaats waar ik 1,5 geleden ook heb gewoont. Ken hem verder persoonlijk niet hoor!
Ben even nieuwsgierig maar weten jullie partners dat je dit doet? Zo nee, wat is de reden dat je het (nog) niet verteld?
hoi dames, ik heb net ff de demo bekekekn , maar ik vroeg me af hoe lang het bericht mag zijn , is er een max aan letters wat je mag typen? groetjes sapje