ik krijg altijd een beetje kriebels van berichtjes die uit naam van een "onmondige" worden geschreven (net zoiets als een kerstkaart met: gelukkig etc etc... groetjes x & y en een pootje van fikkie... aargh) vind ik dat berichtje van rosao 1000x cooler!
Hier lag er een kaartje onder mijn kussen in het ziekenhuis, toen ik daar sliep toen ons jongste dochtertje het rs virus had. Er stond op: Lieve mama, Je bent de allerliefste mama van de hele wereld! Ik mis je.. xx Esmée Die was dus uit naam van onze oudste dochter geschreven
Zulke smsjes krijg ik ook wel eens. (natuurlijk niet getypt door Thijmen maar door Robyn ) En idd smsjes uit naam vna Robyn heb ik ook wel eens gekregen. Heel schattig. Ik stuur mijn vriend ook wel eens smsjes uit Robyn d'r naam.
wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat handig voor later op school he, alhoewel ik uit ervaring weet dat het schriftelijke gedeelte dan minder goed gaat omdat ze dan alles fonetisch schrijven Een vriendin van mijn moeder die was samen met een franse man. dat ging ook heel goed met hun kinderen. tot hij ook Nederlands begon te praten. Dan kwam er hetvolgende uit: Voulez-vous ne snoep (ik woonde tot 4.5 jaar geleden in Roeselare )