Humoristische uitspraken..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #1 Devilschase, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    Drop ze!

Zoals in het topic over de crash... of uitspraken die je wel eens hebt gehoord/zelf gemaakt etc

2. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Altijd leuk zulke topics :D

Met die enorme storm van een tijdje geleden is bij ons een ruitje gesneuveld, nota bene van de slaapkamer van onze kleine meid (gelukkig was er niemand in haar kamer, zij ook niet, want er lag werkelijk OVERAL glas..).
    Ik vertelde dat op kantoor (was op werk toen ik het hoorde) aan wat collega's, waarna iemand zei "Waren het geen grijpgrage handjes dan?" (doelend op: inbrekers)
    Ik: "Nee joh, daar kan ze nog lang niet bij!" (er dus totaal niet bij stilstaand dat er werd bedoeld dat er misschien iemand probeerde in te breken).
    :D:D:D nou ja, voelde me nogal dom...

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Oh ik had van de week wat stoms! Ik was aan het werk en voelde mijn telefoon afgaan maar kon op dat moment niet opnemen. Even later belde ik terug en ik hoor mezelf tegen de vrouw die opnam zeggen: Ja hallo, met wie spreekt u? Duuh..

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.861
    9.374
    113
    Gelderland
    Hmmm hebben jullie even...haha ik heb regelmatig een tikkeltje domme opmerkingen. Meestal vergeet ik ze gelukkig weer gauw maar volgende keer zet ik hem meteen hier neer...

5. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Ik kreeg een poosje terug een weird telefoontje.. maar ik realiseerde me het pas laat, want ik lag te slapen (ochtenddienst.. slaap ik 's middags) Ik werd gebeld: "Oh, hallo, met die en die van zus en zo bedrijf... ummm.. ik had niet gedacht dat u thuis was, ik bel een andere keer wel terug!"

Ummm huh??

En ik met mijn slaperige hoofd: "Oh, ok! Das prima! Dag!"

Too weird...

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou vind dat ook wel raar, geen inbreker ofzo die ff wou testen of er iemand thuis was?

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    :$:$:$:(
    Das eng is dat lang geleden dan? jekkie

8. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    heel lang geleden alweer, had ik 'ruzie'met een kledinghanger die niet mee wilde werken, of ging kapot, dat weet ik niet meer.
    Van boosheid riep ik toen gvd klerehanger!(klere in zin van kolere)...toen stond ik stil en dacht: das ook niet echt uitschelden,het is nu eenmaal een klerehanger....en moest er toen wel om lachen,meteen weer een goed humeur! ;)

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Leuk!

Mijn broertje was laatst aan het vertellen over een auto die hij wilde kopen. Lette niet heel goed op...

Ja zegt ie: "BMW ken ik".
    Toen vroeg ik heel serieus: "Wat is dan een bmw kenik?"

Komt vast niet helemaal over hier, maar ik voelde me behoorlijk dom!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha komt prima over hoor :D geweldig :D

Heb ook vak van zulke dingen, kleine versprekingen, maar ben ze altijd meteen weer kwijt haha

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha schiet me wel één te binnen van mijn buurmeisje.. Moest toch zooo lachen toen de buuf het vertelde:D

Ze wilde de hele dag al niet luisteren en bij het buiten spelen was de buuf er klaar mee.. zegt ze tegen haar dochter: "Zeg, doen jouw oortjes het nog wel?"
    buurmeisje: "Oh jawel hoor mama, maar dan heb ik even geen zin om je te horen."

Ge-wel-dig :D

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wij gingen laatst frituren vraagt mijn vriend:

Schat wat wil je hebben een frikandel of een kroket??

Zeg ik vol overtuiging zonder dat ik het door heb:
    Doe maar een krokodel:p
    En hij maar dom na me kijken.. ik had geen idee dat ik het zei!

13. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Mijn kleine achternichtje heeft eens tegen mijn nicht (haar moeder) zuchtend gezegd: "Ik heb voor vandaag echt wel genoeg rosee gehad hoor mama"

(ze bedoelde dus Roosvicee...)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat van die BMW doet met denken aan zo'n belspelletje waarbij mensen moesten bellen als ze een auto wisten met de letter A erin. Belt er een Limburgse vrouw:
    Presentatrice: Nou mevrouw, zegt u het maar. Een auto met een A in de merknaam.
    Vrouw: Mercedes
    Presentatrice: *even stil* Nee, sorry, dat is fout. Er zit geen a in Mercedes.
    Vrouw: (let dus op de Limburgse uitspraak) Jawal, MAR-see-das! :D Ik kwam niet meer bij!!!

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha leuk!!

ik had een x wat leuks.
    op me werk had ik het met een klant over het gevallen kabinet, waarop mijn collega vraagt( 15 jaar iq 0,0) wat is een vallend kabinet?
    ik heb r met een stalen gezicht en hulp van de klant wijs gemaakt dat het kabinet eruit ziet als een soort arena met klapstoeltjes, en dat er bovenaan een minister was gestruikeld en als een soort domino effect het hele kabinet en alle ministers had laten struikelen.Dat hierdoor het meerderheidskabinet in het ziekenhuis lag en dat we daarom weer moetsen stemmen!

het ergste is nog dat ze het geloofd heeft tot ze t aan dr moeder vertelde (mam heb je gehoord dat t kabinet naar beneden is gevallen) hahaha muts! ze is wel lief hor

16. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    hahaha leuke topic!
    ik had de laptop vn me broertje hier 4 maanden ofzo maar liet hem vallen..
    Dus ik zeg geef het op dan aan je verzekering enz..

zegt ie jaa maar vgz heb ik al problemen mee;)

lag helemaal dubbel!

17. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    zo heb ik jaren geleden een verhaal van een kennis gehoord. een echte domme blonde meid (zelf ook blond, voor er iemand kwaad word) ze waren met een groep op center parcs en toen kwam er een auto langs rijden en die reed bijna tegen hun aan. dus iemand begon te schelden en de auto stopte. zegt een van die gasten, kijk uit joh, straks heb ie een blaffer!! zegt zij; nou dan geef je die hond toch een schop!!!
    vond em geweldig.. en ze had het echt niet door..

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    net als die ene man

Superheld;

S...rm.n

Belt die man, zegt ie: Batmen

Damn dude

19. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik weet nog goed toen ik in de lagere klas zat, kwas een jaar of 10/11 geloof ik moesten we woordjes lezen.
    Het mijne was kaasschotel. Zeg ik wel nie kaas hotel zeker. Iedereen in een deuk en klig nog altijd in een deuk als ik eraan denk:)

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Mijn collega is vegetarisch, en we hadden daar een gesprek over.. Ik vroeg waarom ze geen vlees at, en ze zei dat ze het zielig vindt voor de dieren.. Nou daar kan ik wel inkomen, maar waarom draag je dan wel leren schoenen? Vroeg ik aan der..

Hoezo, leer komt toch van een plant? :$:$:D

En van de week moest ik op mijn werk erg lachen.. Ik werk met kinderen, en één van de ouders had net boodschappen gedaan voordat ze haar dochter op kwam halen.. had ze ook zo'n groot pak page toilet papier mee met zo'n hondje erop..
    komt ze binnenlopen en dochterlief werpt één blik op het pak toiletpapier..
    Mam? vraagt ze (7jaar) waarom haal jij luiers voor honden? :D

ik ga nog even verder nadenken, en blijven lezen... vind het echt een grappig topic..

Deel Deze Pagina