smst /mailt jullie parter tijdens het rijden?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

smst /mailt jullie partner achter het stuur?

1. Ja, en ik vind het ook ontzettend irritant

2. Ja, maar het interesseert mij weinig

3. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus het is minder erg als hij enkel zelf tegen de vangrail rijdt? Of tegen een andere auto?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Link aanklikken en eerste filmpje kiezen. Krijg dat filmpje niet via tablet ingevoegd :(

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Nee. Ik vind mezelf tolerant, maar dat zou ook over mijn grens gaan. Ook bellen gebeurt hier niet in de auto, en als het echt noodzakelijk is handsfree. Zowel als ik rij, of als mijn man rijdt.

Overigens zou mijn man het ook absoluut niet op prijs stellen als ik mijn aandacht niet bij het verkeer zou houden tijdens het rijden. Dat is wederzijds.

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    NEE, en hij zou het ook niet moeten doen:x

Hebben zelf eens een ernstig ongeval gehad omdat een tegenligger niet oplette, nou dan weet je dat je dit soort dingen dus al helemaal niet moet doen tijdens het rijden.

Een boete is niet het ergste, als het mis gaat doe je niet jezelf maar vaak ook anderen veel ellende aan.:(

Hoop dat je je man kan overtuigen....

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja sorry geloof dat ik het gevonden heb ik moest idd verder scrollen als mn neus lang was :D.

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Het kan 100 x goed gaan, maar het hoeft maar een keer goed mis te gaan. Ik begrijp sowieso niet waarom men die stomme telefoon constant maar in de aanslag moet hebben.

Reed van de week ook achter een scooterrijder die zonodig al slingerend en 15 km per uur langzamer door de bebouwde kom reed terwijl ie op zijn telefoontje keek. Ik kon niet inhalen, want er kwam een rotonde aan. Dus deed verder niks. Ja, mopperen. Maakt ie ook nog een handgebaar naar mij. Tssssss!! Snap je toch niet.

Zeg maar tegen je vent dat echt belangrijke mensen niet altijd bereikbaar zijn. Staat toch veel interessanter als je niet continu reageert. Lijkt het ook nog alsof je echt leeft ipv dat je leven zich af speelt op die paar centimeter van je foon.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Nou dit.

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Die van mij ook!

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Ben het eens met Purk. Je man kan ook een auto aanrijden waar kinderen in zitten of fietsende kinderen.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.858
    113
    Inderdaad.

Mijn man doet dat niet en hoeft dat ook niet te doen, ik doe het zelf ook niet.
    Zie zo vaak mensen slingeren, langzaam rijden op de snelweg, 2 banen tegelijk en dan kijk je in de auto, jawel hoor, zit er weer eentje in met een mobiel in zijn/haar hand. Maar goed, die zijn vast ook allemaal er van overtuigd dat er niets aan het handje is en ze prima 2 dingen tegelijk kunnen doen.

11. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij spreekt van die domme appjes in tijdens het rijden...

12. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    nee. en zo ja, ligt zn rijbewijs in 2 stukken. hij zal maar een kind doodrijden.

13. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry maar ik vind je partner echt asociaal en onverantwoordelijk bezig. Dat iemand zichzelf in gevaar wil brengen, prima, doe het lekker maar noet in het verkeer waar andere mensen aan deelnemen.

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ts, of eigenlijk ts-man.

Stel nou dat jouw kind wordt doodgereden omdat de bestuurder met z'n telefoon bezig is ipv met het verkeer?
    Hoe voel jij je naar die persoon? Zeg je dan: ach jij kan er ook niks aan doen? Ik snap dat dat bericht zo belangrijk was dat het niet een half uurtje kon wachten?

15. Aylen

Aylen Niet meer actief

Nee, mijn man heeft niet eens een smartphone. En ik vind het absoluut NIET kunnen.
    Ik rijd elke dag 50 kilometer, voornamelijk op de snelweg, en ik zie mensen constant naar beneden kijken, naar die klotetelefoon die op schoot ligt. Belachelijk gedoe. Hoe kan het bestaan dat zoveel mensen zo idioot verslaafd zijn aan die rotdingen.

16. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Absoluut niet. Als mijn man met zijn telefoon bezig zou zijn terwijl hij aan het rijden is, dan zou hij meteen de auto aan de kant mogen zetten. Het is zo gevaarlijk. Maar ts. als je man zegt, dan rijd je zelf...waarom doe je dat dan niet?

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

Bedankt voor alle reacties zover

Bevestigd mij gevoel gelukkig een beetje .

18. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    op you tube staat wel een confronterend filmpje van 2 meiden waarvan de bestuurder even een smsje stuurt achter het stuur, je ziet de klap en ze door het raam gaan etc.

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Zelf rijden:

Antwoord: Nee

Ik ook niet trouwens ben er niet goed in. Wel eens geprobeerd. Maar goed ook vind het ook niet kunnen eigenlijk.

20. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

precies dit, mn man kreeg behoorlijk op zn donder als hij het alleen maar in zijn hoofd haalt om die telefoon te pakken als hij achter het stuur zit. Hij zou dus nooit weg mogen met de kinderen. Er is trouwens een fimpje online wat de mogelijke gevolgen hiervan zijn, een voorlichtingsfilm van geloof ik in Engeland.

Deel Deze Pagina