Nee, en laat ik hem dat ook niet zien doen, dan hebben we echt de grootste heibel. Ik geef hem al op zijn flikker als hij te vaak naar achteren (op de achterbank) kijkt als de kids mee zijn. Ogen op de weg en handen aan het stuur!
Nee nooit maar hij rijd ook altijd op de motorscooter In de auto ook niet. 8 van de 10 keer rij ik en dan gaat hij soms wel eens bellen tot mijn grote ergernis want ik wil q-music luisteren! . Hij zit dan naast mij he, niet achter het stuur. En als hij rijd ook niet maar hij kan ook niet smssen, neer hij 5 woorden heeft getypt heb ik al 20 zinnen getypt. Ik sms of bel ook nooit in de auto. Zie het mensen wel vaak doen, rijden 9 van de 10 keer te langzaam en/of half op pechstrook of ze wijken de andere kant op. En als je ze dan aankijkt met voorbijsteken kijken ze je heel lomp aan maar meestal hebben ze nog niet eens door dat 5 auto's hun voorbijsteken of achter hun aanhangen omdat ze niet durven voorbij te steken. Levensgevaarlijk!
Nee absoluut niet! Allebei halen we het niet in ons hoofd. Ik ben paar jaar geleden klasgenootje verloren door auto ongeluk, dat heeft mijn ogen wel geopend en ben daardoor een stuk allerter/benauwder geworden in de auto.
No way!!! Kan altijd precies zien wie met de telefoon aan het klooien is tijdens het rijden, ze slingeren maar wat heen en weer, zo gevaarlijk!!!!
Nee nooit, Maar... zit wel constant op zijn ipod naar een ander nummer (muziek) te zoeken tijdens het rijden Waarbij hij zijn ogen dus ook niet op de weg heeft. Dat irriteert me wel!
We hebben allebei geen rijbewijs, maar ik zou helemaal over de rooie zijn als hij het in zijn hoofd zou halen! Ik vind het al eng en vervelend dat ie spelletjes op z'n telefoon zit te doen terwijl hij trap loopt, ofzo. :x
Alleen bellen via de auto en als Bluetooth niet aanstaat dan met de luidspreker.. Sms'en of mailen niet
Mijn vriend heeft geen rijbewijs, ik wel, maar we zijn allebei fel tegen bellen/smsen/appen etc. in de auto. Vandaag zagen we nog iemand over de snelweg slingeren die met haar telefoon bezig was, echt onverantwoord. Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar waarom rij jij niet ts?
Ik ben daar erg op tegen! Ik zie op de snelweg zeer vaak bestuurders met hun telefoon bezig, dit valt vaak direct op aan rijgedrag: langzamer rijden, stuk over de vluchtstrook ect. Zeer gevaarlijk! Mijn partner doet dit gelukkig niet. Ik heb eens een schokkende Amerikaanse korte docu gezien over een jongen die tijdens het rijden zijn vriendin berichtjes stuurde en daardoor een overstekend kind dodelijk aan had gereden. Als je vriend of iemand anders nog steeds daar maling aan heeft en bezig blijft met zijn/haar telefoon tijdens het rijden laat ze dan o.a dat filmpje op youtube bekijken!!
Ik vind dat echt heel erg om te lezen... Dat hij zijn eigen leven in gevaar brengt moet hij zelf weten. Maar hij brengt jouw leven, dat van jullie kinderen en dat van andere mensen ook in gevaar. Ik begrijp daar echt niks van! Ik zou er ook zo ontzettend boos om worden!
Nee hier niet en moet zeggen dat de mensen die het doen ik erg onverantwoordelijk vind. Ook al is het op een recht toe recht aan weg zoals hier genoemd is. Er kan altijd wat gebeuren. Waarom zou je risico's nemen? Ik vind het erg kwalijk dat mensen anderen in gevaar brengen op deze manier.
Nee!! Mijn vriend heeft een keer een ernstig ongeluk gehad door een vrouw die zat te appe in de auto!
Ik deed t zelf.. tot ik me realiseerde wat de gevolgen konden zijn. Ben er dus mee gestopt, wel af en toe nog bij t stoplicht.
Wat is er zo belangrijk dat het niet kan wachten tot je op je bestemming bent om dan te sms-en of mailen? Dit is echt levensgevaarlijk!
Nee dit doen we allebei niet.Als ik een berichtje moet sturen dan zet ik toch echt de auto aan de kant. Als ik aan het rijden ben en ik word gebeld dan neem ik ook niet op.
Gebeurt hier nooit gelukkig. Als we bellen gebeurt dat handsfree maar ook alleen als het echt nodig is. Het beinvloed toch je reactievermogen.