Nee, mijn partner belt, sms't of app't nooit in de auto als hij zelf rijdt. Ik bel bij hoge uitzondering en dan wel handsfree.
nee bellen wel maar dan zegt ie al ik zit in de auto we bellen later of handsfree of hij neemt niet op
Nee niet meer nadat die een boete heeft gehad 240 euro geloof ik. En toen heb ik 3 dagen niet meer met m gepraat ik was woest aangezien ik m ookal tig x had gewaarschuwd, nu doet die het dus niet meer aangezien die extra heeft bij moeten klussen van mij om die boete te betalen dus dat was weer een middagje bestraten bij de buurman
Nee, hoeft ie ook niet te proberen ook. Bewust andere mensen in gevaar brengen, zou voor mij zomaar aanleiding kunnen zijn voor de herinvoering van de lijfstraf. Iets met duimschroeven ofzo.
Hier de directe link naar het filmpje; PSA Texting while Driving U.K. Ad [HD] - YouTube Ts, laat je man het fimpje zien!!!! Zeer realistisch en confronterend.. Echt gewoon tè erg wat jou man doet. Egoïstisch vooral, dat hij meent te mogen beslissen over het leven van mogelijk MIJN gezin, MIJN leven. In jou geval zou ik ab-so-luut en per-ti-nent weigeren om nog bij hem in de auto te stappen!! Dan maar fietsen..
Jaaaaa,en ik word er altijd ontzettend boos van!! Het is vaak niet alleen mailen/appen maar ook even op fb kijken
Ja en hij belt ook. Wel op luidspreken maar dan nog... Vind het echt bloedirritant! Nu heeft 'ie een headset dus bellen kan nu legaal.
Voor we een smartphone hadden, deden we het allebei omdat het blind ging en meestal dan nog voor een verkeerslicht. Sinds we een smartphone hebben gaat dat niet meer, gelukkig eigenlijk. Bellen handsfree in de wagen dus dat gaat veel sneller dan sms'en.
Nee, ik kan dat ook echt niet. Ik heb wel eens op mijn telefoon gekeken op een recht stuk, maar dat moet ik echt niet doen. We hebben allebei een parrot en bellen dan wel eens maar meer ook niet.
De mijne soms ook. Hij moet nu van mij appen als hij weg rijd. Tot hij thuis is reageer ik niet. Ben al een paar keer woest geworden. Als hij dit straks bij de kleine gaat doen dan pak ik zijn mobiel af. Te kinderachtig voor woorden, maar dit kan gewoon niet. Ook niet voor een ander zijn veiligheid.
Maar babyangel...jij bent hoogzwanger en terwijl jij in de auto zit en jouw vriend rijdt, kijkt hij op zijn telefoon???Ik begrijp dat echt niet.
Nee dat doet hij niet en zou niet gecharmeerd zijn als hij het wel zou doen. Van mij mogen ze er ook nog strenger op gaan controleren en nog hogere boetes er voor uitgeven. Niet normaal dat zoveel mensen dit nog doen.
Dit dus! En van mij mogen de boetes voor het gebruiken van mobiele telefoons in het verkeer ook wel FORS omhoog! Levensgevaarlijk :x
Werkstraf voor dodelijk ongeval door Whatsapp | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Bij sms-en tijdens autorijden 23x meer kans op ongeluk | PCM Chauffeur die jonge moeder doodreed was aan het sms'en | Focus & WTV Tientallen doden door smartphone achter het stuur | RTL Nieuws http://m.youtube.com/watch?v=MnCMNuSVEdE