ok smuldier klinkt dus in mijn ogen wat beter "echter" Ik ben me aan het verdiepen in barfen juist omdat hier in het dorp een slachthuis zit en de prijs dan behoorlijk mee zou kunnen vallen.... Ben er nog niet uit hoor of ik dat wel wil/kan Sandra oke de c1000 en de jumbo zijn goedkoop, liggen beide niet in de buurt maar kan me geen drol schelen, ik haal wel ff voor een week en als het goed bevalt haal ik gewoon véél in 1 keer {heb 2 vriezers hahaha} ik heb eerder geroepen dat big 60 kg weegt, dat zouden dan 3 pakken zijn... ik wil graag met 2 pakken beginnen omdat big als hobby slapen heeft, kan altijd nog meer voeren als het te weinig is maar met brok zit ie ook altijd onder het minimum. ik moet me vriend eens vragen om de hond te wegen maar ik weet niet of de weegschaal beide aankan hihi...
Nou anniek de meeste vallen in het begin af omdat ze moetm ontgiften en het verwerken van gewoon vlees anders is dan al die onnodige koolhydraten die in brok zitten dus zou hem eerst op de aanbevolen hoeveelheid houden en dan evt minderen
Nu heb ik een bakje smuldier hier, maar er zit dus 400 gr in. Das teveel voor 1 dag....maar neem aan dat ik er wel 2 mee kan doen toch. Ik bedoel dat t niet bederft na 1 dag. Zal dat vanavond vast in de koelkast zetten, kan ze t morgen eten. Speur ik morgen even naar andere variante van smuldier hahaha.
Anniek, barfen hoeft echt niet duur te zijn. Mijn honden barfen samen voor ong. 1, 50 per dag ( kan iets meer zijn en kan iets minder zijn..ligt even aan het soort vlees) en ik heb een jack en een grote labradorreu.
Je kan smuldier makkelijk nog even in de koelkast bewaren hoor. Een hondenmaag kan veel meer bacterieen aan dan een mensenmaag En moet je eens opletten want de meeste honden vinden het zelfs nog lekkerder als het al iets ouder is
jo een bullmastiff draak86 mmm das ook een insteek idd tesske mmm das niet veel ik heb ff foto;s van mijn pikkie gezocht... officeel genaamd: Chevybulls Mister Biggens
wbt grommen bij het eten.... denk niet dat big dit doet want hij krijgt ook wel eens een kipfiletje oid en dan is ie ook de rust zelfve ik heb hem trouwens nog nooit horen grommen... kan ie geloof ik niet eens, onze sul is echt een blondje hoor
hahaha, o Bo doet t ook nooit! Ja van dat half waakse gedoe als de bel gaat, maar als ze dan iemand ziet piest ze van blijdschap haha. Eva kan ook alles doen met dr, alles is spelen voor d'r. Daarom stond ik zo verbaasd!
Wij hebben een kruising maltezer x jack russell. Zal ze dadelijk eens wegen, maar niet veel, ik pak ze zo onder 1 arm nl
Wij halen Smuldier bij de C1000 vandaan. Maar alleen als KIVO op is. Wij barfen, en voeren zo min mogelijk KVV, alleen als barf op is of we er vergeten zijn vlees uit te halen. Welk ander forum is gesloten? (word nu nieuwsgierig )
@massie --> Het staat soweiso op de verpakking hoeveel. Mijn honden wegen tussen de 10-12kilo en krijgen 1 bakje, dus bij een lab van 26kilo zo'n 2 bakjes. Ligt ook aan de activiteit van je hond. @ astrid --> wat voeren jullie je hond... zo heette dat topic