Smullen!!!

Discussion in 'Voeding' started by saartje1982, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Tot nu toe heeft ons zoontje alleen nog maar "rauw" fruit gehad. Geraspt, geprakt en in stukken. Maar vandaag besloten om maar eens een soort appelcompote te maken.
    Appels met een beetje kaneel en een paar rozijntjes gekookt. En hij vindt het het einde! Zo schattig haha :)

Wilde deze tip geven aan de wat minder creatieve mama's (zoals ik, hihi). Ik hoor hier altijd hele leuke dingen die moeders hun kinderen geven, en ik geef als ik eens gek doe 2 fruitsoorten door elkaar geprakt, hihi. Maar dit is zeker de nieuwe favoriet!

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wat hier favoriet is. Appels in stukjes, koken met wat gedroogde abricoosjes. Dat dan pureren.

Komt trouwens uit het opperdepop kookboek van AH. Is een erg leuk kookboek en zeker het aanschaffen waard :)

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Goed idee! Ga ik woensdag maken (morgen KDV) :)

4. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    Is het opperdepop kookboek voor kindjes vanaf 6 maanden of staan er ook al recepten in voor 4 maanden? Ik bedoel dan de dingen als wortelpuree, pompoenpuree, etc.

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

Sep 13, 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    In opperdepop beginnen ze bij 6 maanden. Maar dat zijn hapjes die je soms ook met 4 maanden kunt geven. Even verstandig over nadenken :)
    Maar dat komt omdat het boek er van uit gaat dat je met 6 maanden pas begint met bijvoeden.

Share This Page