Hey dames, Vanaf vandaag kan je smurfen sparen bij AH. Voor degenen die er geen belang bij hebben geef ik mij graag op als de gulle ontvanger! Dus wie er vanaf wil...ik hou me aanbevolen! Groetjes Liesje
Ik heb luilaksmurf dubbel/dubbel en koksmurf dubbel, wil iemand ruilen Gargamel heb ik overigens nog niet... hihi... Groetjes Rosa
ik heb babysmurf en de smurf met het gewichtje dubbel. Ook ik wil ruilen. Maar ik wacht nog even tot de actie voorbij is. Misschien dat we allemaal kunnen wachten tot dan, en dan gaan ruilen?
Ik heb net ook smurfen gekregen met boodschappen doen maar ik doe er niks mee... Ik heb 2x voetbalsmurf, 1x smurfin en 1x lolsmurf. Wie wil?
ik doe ook niks met de smurfen,ik heb er "al" 3. azrael,voetbalsmurf en 1 met een boomstam(ben de naam ff kwijt) zal er binnenkort nog wel meer krijgen dus wie wil mag ze hebben
ik doe er toch niks mee,maar we kunnen inderdaad beter wachten tot de actie is afglopen,dan weten we wat we nog nodig hebben. maar ik spaar ze sowieso niet
ik heb baksmurf en klussmurf dubbel en wil ruilen tegen alle andere soorten behalve luilaksmurf. mijn vader is dol op de smurfen en komt er in het weekend zelfs zijn bed voor uit. daarom wil ik ze allemaal voor hem verzamelen lijkt me een leuk kadotje