Wanneer stopt de actie nou alweer, daarna pas de lijst maken wie en wat ze hebben, wel handig zo denk ik.
en ik las in de allerhande dat je in sommige winkels ook je smurfen kan ruilen met anderen als je dubbele hebt enzo.
ik heb azreal gragamel, en 5 smurfen geloof baby, luilak,bril, porige en...... maar nog niks dubbel. groetjes
Hallo! Heb nog een berg smurfen thuisliggen, en doe er niks mee. Iemand interesse? Het gaat om: Voetbalsmurf Boodschappen smurf 3x Potige smurf Baksmurf 2x Lol smurf 2x Azrael Groetjes Maaike
Nog een smurfentip: als je bij albert besteld krijg je ondanks het bedrag (minimum is 60 euro) altijd 8 smurfen. En je kunt de pluche smurfen er zo bestellen zonder de zegels te sparen (bovendien zijn ze in de winkel meestal op). Ik mis nog grote smurf, brilsmurf en moppersmurf heeft iemand die dubbel? Heb zelf heel veel dubbele smurfen, denk wel bijna alle andere dus als je nog iets mist zeg het maar
Mijn dochtertje wil heel graag grote smurf hebben. Ik heb eventueel wel luilaksmurf er voor terug... Iemand die haar blij wil maken?
Ik heb babysmurf, baksmurf en Azrael dubbel. Ga wel even wachten tot de actie voorbij is en wil dan wel graag ruilen! Ik zoek nog: Voetbalsmurf, boodschapsmurf, Grote smurf, Luilaksmurf, muzieksmurf, brilsmurf en potige smurf.
Hoi Maaike, Zou ik ze mogen hebben? Mijn dochtertje is er helemaal gek van. Ik hoor het wel. Groetjes, Chantal.
wie heeft voor mijn een smurfin dat is de enige die ik nog moet en dan ben ik compleet . ik kan hem ruilen tegen -baksmurf -klussmurf gr sandra
ik heb 4 smurfpunten over we hebben de plushe smurfen al allemaal we hebben 2 babysmurfen over wij moeten nog hebben lolsmurf, voetbalsmurf, grote smurf, moppersmurf, brilsmurf, klussmurf, potige smurf, muzieksmurf, azrael wie kan ons helpen aan nog wat smurfen en wil nog wat punten of babysmurf hebben :
Ik heb 8 smurfpunten! Ik mis nog in mijn collectie: potige, brilsmurf, moppersmurf, muzieksmurf en voetbalsmurf. Iemand ruilen?