Ik zoek lolsmurf voor het broertje van mijn vriend. Dit is de enige die hij nog moet hebben. Ik heb in ruil hiervoor boodschappensmurf en/of voetbalsmurf liggen!
IK heb er weer 3 maar weet niet precies welke. Ze gaven ze gewoon weg bij onze appie. Ik had alleen creme fraiche en kreeg er 2!
Bij ons wordende smurfen niet meer uitgedeeld omdat ze door de voorraad heen zijn. En ik maar denken dat de actie tot de 24e liep. Wie kan mij aan de volgende smurfen helpen om de collectie compleet te maken en natuurlijk 2 kinderen blij te maken. Ik mis nog: Luilaksmurf Boodschappensmurf Muzieksmurf Klussmurf Ik heb eventueel te ruil: 2x moppersmurf 1x voetbalsmurf 1x Asraël Alvast bedankt namens de kinderen. Groetjes Sen.
Ik zoek alleen nog Muzieksmurf voor mijn kinderen en een klasgenootje van mijn zoon zou erg blij zijn met Grote smurf. Heb voor te ruil: 1x Moppersmurf 1x Asraël (gereserveerd) 1x Voetbalsmurf 1x Babysmurf
ik ben opzoek naar potige smurf...die met die gewichtjes...dan is mijn serie ook compleet! ik heb er 'n hoop te ruil...wie helpt mij...en geef ff door welke smurf jij nog moet hebben
Hallo allemaal, De smurfenactie van AH is voorbij Net op het nieuws gehoord, ze zijn door de voorraad heen en er worden ook geen nieuwe meer gemaakt :x
Ik hoef er ook nog maar 1: bril smurf! Heb wel een aantal dubbelen (alleen geen potige, helaas ). Groetjes Rosa
Heeft er nog iemand smurfen over waar niets mee word gedaan? We hebben nu: Grote smurf Carcamel Voetbalsmurf Brilsmurf Luilaksmurf Muzieksmurf Potigesmurf Babysmurf Ben bereid om er eventueel voor te betalen hoor. Alvast bedankt Groetjes
Ik heb nog maar 3 smurfen binnenkort 4. Mijn man had een hand vol smurfen gekregen zei hij maar hij heeft ze aan andere kinderen gegeven want hij wist niet dat ik ze ook spaarde Dus wie heeft er ook voor mij smurfen? Ik moet nog: Grote Smurf Bril Smurf Klus Smurf Bak SMurf Smurfin Lol Smurf Luilak Smurf Gargamel Potige Smurf Azrael Voetbal Smurf