weet niet meer wie belang bij mn smurfjes had,dus geef maar een gil, en anders heb ik voor de liefhebber: 2x voetbal smurf luilaksmurf boodschappensmurf azrael
ik zoek gargamel babysmurf (deze heb ik gekregen via de post en bijde een gebroken arm ) heb te ruil smurfin klussmurf o en een bon van miss etam voor 15% korting geldig tot 31 mei 2008
Heeft er nog iemand smurfjes over? Ik zoek nog: Klus smurf Bak smurf Smurfin Lol smurf Mopper smurf Ik wil er best voor betalen hoor! Groetjes
Ik zoek nog: Lolsmurf Grote smurf Moppersmurf Klussmurf Muzieksmurf Gargamel Ik heb dubbel: Azrael 2x luilaksmurf 1x voetbalsmurf 2x Boodschapsmurf 1x Kan iemand mij helpen? Groetjes Femke (pb maar)
Ik heb nog wat smurfen in mn laatje liggen: luilak 2x lolsmurf smurfin 2x voetbalsmurf moppersmurf baksmurf boodschappensmurf azrael gargamel Ik spaar parfum proefbuisjes hihi...ruilen?
Leniej, je hebt een PB En saartje als ik er met leniej uitkom mag jij vanmij een smurfin hebben Groetjes Femke
Kan iemand mij nog helpen aan: Grote smurf Klussmurf Muzieksmurf Ik heb ook nog enkele dubbele Groetjes Femke
Ik heb alleen nog nodig de potige smurf. Als iemand die heeft, wil die dan pb'en? Ik heb verschillende smurfen in de aanbieding om te ruilen: Als iemand nog iets nodig heeft van de onderstaande lijst, laat ook maar weten. 6 babysmurfen 2 boodschappensmurfen 1 moppersmurf 1 klussmurf 1 luilaksmurf 1 smurfin 2 voetbalsmurfen 2 azrael 1 brilsmurf 1 lolsmurf
Ik ben nog op zoek naar: -smurfin -luilak -klussmurf. wie kan me helpen. Aan dubbele heb ik: 2x muzieksmurf 1xmoppersmurf 1xasrael
Hoi Allemaal, Zijn er miss nog mensen die dubbele hebben en ze kwijt willen, ik spaar ze namelijk voor mijn zoontje .. ik baal dat de actie is afgelopen ... ik kan met je ruilen voor bv voetbal kaartjes van de plus, muntjes voor de knikkers die je nu bij de plus kan halen ( knikkers van het huis Anubis ) of als je zelf nog een idee hebt om te ruilen dan hoor ik het wel... Stuur me maar een pbtje ... Thanx