Ik heb nu gister zo last van mijn darmen gehad. Ik heb gister zoveel gegeten ook ja omdat ik zo hongerig ben en mijn maag lijkt net een bodemloze put ik wordt niet echt vol van het eten. Dus maar eten en eten en eten dus in de namiddag veel last van mijn darmen. Gassen, diarree etc. Ben wel 4 keer naar de toilet gemoeten en voelde me vol in mijn maag. Vannacht ook last van veel gassen oh echt verschrikkelijk. Nu is het wat minder maar ik denk toch dat het van het veel eten komt. Ik weet niet wat ik moet doen hoor ik moet echt iets eten. IK eet geen snoep ofzo nee fruit, melk met cornflakes, boterhammen en normaal middageten. Echt heel vervelend dit
Ja ik heb het ook heel erg Kan nu beter naar de wc dan voor de zwangerschap zullen we maar zeggen maar inderdaad die rommelende darmen, lucht, buikloop volop aanwezig!
Selaam ik had dit ook in het begin.Erg irritant. Daarom had ik snel een dikke buik door de darmen. Ik kreeg ook opstipatie. Vreselijk. Kon er niet door slapen. Ik kreeg toen zakjes van de huisarts en na een week was het over.
Ja, same here.... Of ik heb obstipatie, of juist het tegenovergestelde, maar er gewoon tussenin gaat tegenwoordig niet meer....
hier nog 1, echt heel erg last van mijn darmer, ga normaal al goed naar het toilet maar nu is het echt super!! pfff en die gassen, echt wel vervelend hoor! hoop dat het snel minder gaat worden!
Ik had iets soortgelijks laats ook en het bleek een buikgriep te zijn geweest en ik dacht dat ik zo ziek was van mn zwangerschap. Dus ff naar de ha lijkt mij een buikgriepje te zijn.
Hoi, Nee tis geen buikgriep hoor. Ik zal vertellen dat ik voordat ik zwanger werd al problemen had met mijn darmen "een prikkelare darm". Dus soms duurde het een week voordat ik weer naar wc kon. In het begin van de zwangerschap kon ik dus heel goed naar de wc maar dat duurde maar 10 dagen nu heb ik alleen lastvan obstipatie maar als het een weekje slecht gaat met de ontlasting dan kan er soms weleens een aanval van diarree komen. Ooit van dat je zo verstopt bent dat overig ontlasting langs de verstopping loopt denk je dat je diarree hebt en daarna komt er een ja sorry voor het vieze hier een grote dikke klump vaste ontlasting. Gister was dus zondag met alleen diarree omdat ik ja al een week bijna niet naar de toilet kan en waarschijnlijk door het vele eten krijg ik natuurlijk ook krampen omdat mijn lijf het allemaal niet aan kan. Maar ik moet toch eten. Vandaag is het allemaal weer stabil maar ja niet voor lang. Ligt zeker ook aan wat ik eet en zo gekruid of niet, snel of langzaam eten etc. Gister had ik gewoon heel veel gegeten maar ja van de ene kant ik heb zoveel honger ik wordt niet goed van dat hongerige gevoel. Probeer veel water te drinken en de ene dag lukt het en de andere niet. Nou ja van de ene kant ben ik een vervelende maag/darmen wel gewend maar toch ook weer niet het blijft vervelend die gassen en extreme bewegingen of luchtbubbels maar dan supergrote die door mijn darmen gaan pfffff echt supervervelend. Lijkt soms wel of mijn darmen eruit komen zo gaan ze tekeer.
ookn ik herken dat heel erg goed ...ben een slechte in naar de wc gaan , nu sinds de zwangerschap ga ik zeer regelmatig ...maar gisteren ben ik 6 keer geweest en op het laatst ook diaree ik was meteen een kilo kwijt ( letterlijk)
ja ik sluit me er ook bij aan ik heb last van een spastische darm en die zijn nu ook echt helemaal op de loop heel vervelend sommige broeken passen al niet meer, erg opgezette buik , en die strakken zitten niet meer lekker!!! ach ja je moet er wat voor over hebben he valt niet altijd mee haha kuzz anita
Je kunt een hulpmiddeltje halen bij de huisarts, kleine beetjes eten en/of wellicht eens bij de dieetiste langsgaan als het echt te dol wordt. Maar het hoort er helaas wel bij...
Ja helaas wel, tis is zeker ook´beetje erg als je al last heb van een spastische darm. Probeer niet zoveel te eten indd kleine beetjes maar dat is ook moeilijk als je continue honger heb.
oh dit is heel erg herkenbaar... Ik heb dit dus ook weken gehad, sinds een week ben ik er gelukkig vanaf. Ik moest af en toe echt eten anders dan ging mijn maag zo te keer als een gek, zoveel eten dat het oneindig leek te zijn... Ik heb het nu alleen nog als ik ga slapen dan neem ik nog net voor ik ga slapen een broodje anders word ik s'nachts wakker omdat ik dan honger heb, dit helpt bij mij heel erg goed.
het is bij mij vooral in de ochtend heel erg, in 1 uur wel 3 keer naar het toilet . ben wel gelijk goed doorgespoeld haha
ik heb er ook nog altijd last van, echt erg net nog weer geweest. of het komt twee dagen niet of achter elkaar de dagen en dan echt zonder moeite. en ze zijn soms zo opgezwolle dat ik er pijn van heb vooral aan de linkerkant van mijn buik. Maar jah het gaat strax wel over denk ik na de bevalling meiden ik hoop dat we er strax zo snel mogelijk van af zijn. kuzz loesmari
Ik heb er in het begin ook wat last van gehad, toen wekenlang geen last en nu de darmen in de knel komen te zitten door de groeiende baarmoeder moet ik ook weer erg oppassen wat en hoeveel ik eet. Wat je zegt over de linkerkant van je buik komt mij ook bekend voor, wellicht dat ze daar samengeperst worden Een troost inderdaad, na de bevalling gaat het waarschijnlijk een stuk beter!
ik had de eerste weken zoveel honger, nu ben ik daar ineens van af. maar ik heb nog wel last van die gassen, en dan vooral savonds. dan begint mijn buik ook zo te trekken.
Ik ken het...ook. Wat een dampen! Stinken, dikke buik vol met gassen. Vooral na het avondeten tot de volgende morgen. Wat je ook eet 's avonds je blijft die dikke buik houden. En dat honger gevoel heb ik ook steeds maar ik probeer er niet aan toe te geven anders heb ik erna zoveel last van mijn buik. Dus liever honger gevoel dan een dikke buik met pijn. De eerste zwangerschap had ik dat overigens niet...hopenlijk gaat het gauw weg.
volgens mij zijn mijn darmpies er nu aardig aan gewend!! tja ik moet niet zomaar ineens veel gaan eten want dan heb ik kramp, maar dat heb ik eingelijk altijd wel ivm me spastische darm. het voelt stukken beter dan als je de hele tijd zit te gasssen jullie ook suc6 met jullie darms he meiden hoop dat het ook gauw over is bij jullie!! kuzzz anita
Ik heb laatst Roosvicee laxo gehaald bij de drogist op aanraden van de VK omdat ik niet naar de wc kon. Werkt PERFECT!