Hallo, Ik geef al een maand geen Bv meer. Ik heb netjes afgebouwd volgens de regels en dat ging ook heel goed. Maar nu moet ik nog steed om de 4 a 5 dagen kolfen omdat mijn borsten dan echt pijnlijk en zwaar zijn en dan ook gaan lekken. Als ik dan kolf haal ik er met gemak nog 200cc uit. Wanneer houdt dit nu op? Groetjes Liesbeth
Misschien een teken van je lijf dat ze het er niet mee eens is dat je stopt? Maar even serieus.... dat is nog veel zeg. Misschien kan je wat natuurlijke middelen gebruiken die de productie remmen? Saliehtee?
Er is daar toch ook een middeltje op recept verkrijgbaar bij de HA? Dostinex heet dat. Ik heb er geen ervaring mee overigens. Succes!
Ik ben nu ook aan het stoppen, maar als ik stuwing heb, kolf ik alleen de druk eraf. Vaak even met de hand boven een wasbak, dus totdat ik voel dat de melkklieren niet meer hard zijn van de melk. Dus niet doorgaan totdat je borsten leeg zijn, want daar raken ze van in de war. Maar als dit bij mij lang zo doorgaat ga ik ook naar de huisarts voor dat middeltje!