Jeetje.. Ik ben gewoon helemaal op. Ons zoontje van 4,5 week kom snachts elke 2 uur Begint me zo langzamerhand beetje op te breken met nig een zoon van 2,5 jaar die om 7 uur weer naast ons bed staat. Is het op een of andere manier te rekken naar 3 uurtjes? Kolven krijg ik zere tepels van dus man over laten nemen is geen optie helaas.
Mijn zoontje van 5 weken komt 's nachts ook om de 2 uur... Cb zei dat het inderdaad normaal is. Hij slaapt gelukkig 's nachts wel snel in, dat is overdag nogal anders... Snap hoe je je voelt! Ik ga er maar vanuit dat het wat tijd nodig heeft... Succes!
Is heel normaal. En heel vermoeiend. Slaapt je kindje al bij je in bed? Misschien kun je het op die manier wat makkelijker voor jezelf maken zodat je er dan niet uit hoeft. En onthoud: het is een fase! Het is een fase! Na drie maanden wordt het hoe dan ook makkelijker! En ook: op het moment dat jij echt serieus denkt dat je iets niet lang meer vol kunt houden wordt het ook weer makkelijker!
ja dat is normaal, maar wel vermoeiend natuurlijk, ik weet het. Ik heb door de vele nachtvoeding een hele tijd samen met mn zoon in bed geslapen, dat scheelde me een hoop slaap.
Mijn zoontje komt snachts ook elke 2 uur. Hij slaapt wel weer felukkig maar. Maar het wakker worden breekt me en ik heb ook nog 2 andere kinderen die ook smorgens vroeg wakker worden en naar school gaan.. Zoontje slaapt wel in ons kamer.
Gaat het inmiddels al 'beter'? Ik hoop van wel, dat bied hoop Hier sta ik ook te tollen op m'n benen, ik heb ook zeker 4 voedingen per nacht.. En zoals degene boven mij ook 1 uit 2008 en 1 uit 2010, dus schoolgaand. Vooral als ze zo rond 5-5:30 komt, dan is ze rond 6 uur weer in slaap, maar ik moet er dan om half 7 weer uit. Maar goed, ik ga ervan uit dat dit tijdelijk is
Is inderdaad vermoeiend, maar normaal. Slaapt je kindje bij je op de kamer? Vaak helpt dat om aan de behoeften van je kindje te voldoen en toch wat meer slaap te krijgen.