Een leuk papa verjaardag kado van mama en dochter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xMelissssssa, 28 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    S. Der papa is 22 december jarig. Nu wil ik samen met S. Een leuk en uniek kado aan papa geven, maarja wat?!

Tips zijn welkom! :D

2. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hier krijgt papa de laatste jaren van de meisjes het x-box spel van fifa van dat jaar (komt uit vlak voor zijn verjaardag). Altijd een hit hier ;)!!

Hebben ook wel eens een bon voor een tattoo gegeven. Hij was er al lang mee bezig en wou het echt graag maar vond het teveel geld om aan zichzelf uit te geven.

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik heb mijn man voor zijn eerste vaderdag een 'papa en dochter' fotoboekje gegeven met alleen maar foto's van hen samen. Hij vond het heel ontroerend. Maar het blijft een vent dus ik heb er ook gewoon een lekker biertje en wat lego bij gedaan. Werd ook gewaardeerd ;)

4. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik heb mijn man een sleutelhanger met foto's erop gegeven. Helaaa vielen de foto's heel klein uit en toen heb ik een mok gegeven met de foto's erop.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb deze al een hele tijd geleden opgeslagen van Pinterest.
    Vind zoiets echt schattig ❤️

IMG_1608.jpg

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    Ik heb een fotoboekje gemaakt van alle fotos waarop ze samen staan. En een sleutelhanger met een foto van ons zoontje.
    Dan een lekker drankje erbij( mijn man is gek op whiskey) en een voet of handafdrukje maken en je bent klaar ^^

7. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Aaah die is ook echt super cute!

Deel Deze Pagina