s'nachts flinke menstruatiekrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sunny85, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    #1 sunny85, 11 okt 2009
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
    Hallo allemaal

Ik ben nu ongeveer kleine week overtijd, heb nog niet getest dat doe ik morgen samen met mijn lief.
    Ik heb allerlei klachten zoals om het uur naar de wc lopen maar niet overmatig drinken. sinds gisteren met vlagen beroerd.
    Ontlasting ging erg moeilijk meestal nooit last van en diarree.
    gevoelige borsten, tepels. steeds meer aderen worden zichtbaar en mijn tepelhof lijkt groter dan ze ooit zijn geweest.
    maar nu het volgende..

Het is al een aantal nachten zo dat ik midden in de nacht wakker word en gigantisch kramp heb in mijn baarmoeder, daarnaast ook erg misselijk en rugpijn... maar geen rode duivels te zien.
    Is dit ook een symptoom?? wat is dit? bandenpijn?

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    als je het mij vraagt is het gewoon de pijn die je hebt van de, waarschijnlijk, zwangerschap. Een vriendin zei tegen mij dat een zwangerschap in de eerste maanden voelt als 3 maanden ongesteld zijn!!

succes morgen met testen..

liefs 'Nita

3. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi,

Ik sluit mij bij Antia aan. Wel spannend morgen testen, ik duim voor jou mee dat het positief is.
    Ik ga di testen...spannend.
    Meid veel geluk....groetjes Lilly

4. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    nou word er zenuwachtig van zeg haha. Ik ben ook erg benieuwd. straks nog even werken dan is het zo morgen....

5. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    ja erg he die zenuwen.. en ik hoop dat werken je afleiding brengt. Heel herkenbaar allemaal!!!
    Werk ze straks en al het geluk voor jullie morgen.
    Doei

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vind het wel superknap dat je zo lang kan wachten zeg! haha

ik had allang getest

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Inderdaad knap dat je zolang kan wachten met testen!
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!

8. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja kan niet anders, wil graag samen met mijn mannetje testen heb ik hem beloofd en we lopen elkaar al 4 dagen mis hij heeft ochtenddienst en ik late dienst, morgen zijn we vrij. Kunnen we als we wel zwanger zijn feestje vieren :D hihi.
    natuurlijk vind ik het moeilijk hoor om niet al stiekum te testen maar dat komt ws ook wel omdat ik beetje bang ben om te gaan testen hihi voor de teleurstelling etc.

9. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Sunny!

Je loopt gelijk met mij op!

Morgen ben ik ook een week overtijd en ik heb vannacht een vreselijke buikpijn gehad!
    Het enige verschil is dat ik gisteren al wat bruin verlies had en vandaag nog een beetje...

succes morgen!

10. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Hallo

oow spannend zeg. Hm hopen dat dat bruinverlies snel weggaat en niet ongesteld word ik had dinsdag na het vrijen iets bruinverlies en dat was een beetje en nergens last mee van gehad. Meestal betekent bruinverlies bij mij dat ik ongi word gelijk erachterna.
    Ga jij ook testen dan?
    leuk is dat he midden in de nacht buikpijn gelukkig heb ik late dienst dus kon lekker uitslapen.
    heb je verder ergens ook nog last van?

11. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb donderdag en vrijdag al getest, deze testen waren heel licht positief.
    Omdat ik zaterdag bruinverlies had heb ik weer getest en deze streep was zelfs iets donkerder dan de dagen ervoor. Ik ben dus in totale verwarring en snap er dus niks van.

Verder heb ik wel last van vooral 's morgens enorme opgezwolle en pijnlijke borsten, en na het eten ben ik licht misselijk.

Ook ben ik verslaafd aan chocolade en als ik buikpijn heb doe ik niks liever dan dat eten. Zo heb ik manlief gisteravond nog op pad gestuurd om chocolade voor mij te halen. Maar na 1 blokje werd ik al misselijk 8)
    ( terwijl ik normaal moeiteloos een hele reep naar binnen werk zonder misselijk te worden :D )

12. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    wat spannend meiden :D het klinkt allemaal erg hoopvol. En wat knap dat jullie zo lang kunnen wachten met testen ik had allang getest hihihi ik ga voor jullie duimen meiden dat de test morgen hartstikke positief uitslaat! Succes en mijn duimen draaien :D

13. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Nou jizzy bij deze dan van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ;) als je test steeds donkerder word is dat een goed teken. Bruinverlies zegt vaak dat het oud bloed is waarschijnlijk bij jou dus van innesteling ;)

14. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Dank je wel...

15. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    jizzy dan ga ik je ook alvast voorzichtig feliciteren :) het donkerder worden van testen is een heel goed teken!

16. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Hallo allemaal

Vanochtend getest en zie banner :D:D
    Hij was binnen een minuut ontzettend duidelijk. Het is allemaal nog erg onwerkelijk moet er aan wennen maar mijn gevoel zat goed :D
    voor degene die bezig zijn heel veel succes en hopen dat het snel raak is.

groetjes sunny

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Gefeliciteerd Sunny! Hartstikke leuk.

Ik weet nog dat ik bij mij eerste zwangerschap tegen mijn vriend zei: Nou, ik zal wel niet zwanger zijn, want het voelt alsof ik ongesteld moet worden. En zo voelde het bij mijn tweede zwangerschap ook, maar toen had ik wel in mijn achterhoofd: nou, kan ook van de zwangerschap komen. En zie banner...

Deel Deze Pagina