Afvallen en dan hopelijk zwanger raken!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liebrando, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik weet niet of dit topic hier mag, maar ik kon zo snel niet vinden waar wel.......

Ik ben al een trotse "jonge" moeder van 3 kinderen, 2 jongens en 1 meisje, en de wens voor een 4e kindje is heel erg aanwezig. Maar ik wil eerst 12 kilo het liefst 17 kilo afvallen voordat we voor het echie gaan. Na 3 kinderen heb ik al heel wat mee te sjouwen en voor me gezondheid is het ook beter als ik eerst wat afval dus dat ga ik vanaf vandaag doen.

Zijn er hier meer die bezig zijn met afvallen voor (nog) een wondertje? En zin hebben om samen af te vallen, elkaar erdoorheen helpen als het even tegenzit........

2. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hai!

Goed streven hoor!
    Ik ben sinds september gestopt met de pil, en we gaan nu voor ons eerste kindje.
    Het zou voor mijn gezondheid en voor die van een toekomstige baby ook beter zijn als ik afval, ik ben wel echt flink te zwaar en wil er minimaal 25 kilo af hebben. Maar rustig aan beginnen natuurlijk, en in etappes van 5 kilo, blijft het ook overzichtelijk. Mocht ik eerder zwanger raken, is het natuurlijk erg welkom, en zal het niet meer gaan lukken om af te vallen.

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

Leuk dat je ook bezig bent met afvallen voor een wondertje! Ik ben ook al een tijdje bezig ik heb in totaal nu 11 maanden na de geboorte van me 3e kindje 16 kilo eraf maar moet er dus nog 12 liefst 17. Ik stop nog niet met de pil, want ik weet dat er dan van afvallen niks meer komt haha, en me meisje is nu bijna 11 maanden en de andere 2 worden 5 en 3 in december dus ik wacht nog even. Eerst de kilo's er maar af (hopelijk)!

Heel veel succes meis, en ik hoop natuurlijk dat je ook snel zwanger mag raken, want een kindje van jezelf is het mooiste wat er is!

Deel Deze Pagina