31 weken en ben er ff klaar mee!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Merel1985, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel1985

Merel1985 Actief lid

25 okt 2011
    103
    0
    0
    Ik ben zondag 31 weken zwanger, en omg wat ben ik t ff beu zeg!!

Kan ff alleen nog maar huilen van de pijn, de misselijkheid, mn buik die gruwelijk ik de weg zit, de kort ademigheid, vreselijke rugpijn en natuurlijk maagzuur en stemmingswisselingen....

Als ik me bedenk dat k nog n week of 10 moet, zakt de moed me in de schoen (die ik ook niet meer zelf aan krijg)

Sorry ff van me afschrijven...

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.276
    10.995
    113
    Kop op, t komt wel weer goed! Ik had rond jouw termijn ook ee paar baaldagen, waar ik misselijk was of wilde vreten, niet lekker sliep, niet lekker zat, overal auw had... Je lichaam verandert flink, en het enige wat erop zit is je lijf even laten instellen op de nieuwe situatie en doorgaan. Ik beloof je, na het weekend voel je je beter!

3. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Oh ik kan je zo een hand geven!! Ik ben nog neit zo ver als jij en heb het ook. Ik heb sinds 23 weken verplichte rust ivm harde buiken. kan niks mag niks en doe ik toch wat word ik gestraf. heb er zo'n 50 alleen op de dag. ben t zo beu en dan te denken dat ik dit nog meot 10 weken moet volhouden. door het liggen word je moddervet en op zo'n moment is alles ff teveel kan helemaal met je meepraten !! Komt vast goed volgende week lacht we erom wss.

4. Merel1985

Merel1985 Actief lid

25 okt 2011
    103
    0
    0
    Hihi laten we t hopen dat we er volgende week om kunnen lachen!

Thnx voor jullie reacties!

En jij ook veel succes met je verdere zwangerschap!

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hier ook 31 weken en ik ben het ook helemaal zat hoor...dus begrijp je heel goed...heb ook al een paar dagen dat ik het zat ben en idd elke als ik denk nog 9 weken dan pfffffffff....

NOg ff volhouden idd het is niet anders

dikke knuff

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Heeeeele dikke knuffel voor jullie!
    Ik hoop dat jullie snel meer kunnen genieten van de zwangerschap, want het blijft iets bijzonders. En er komt een eind aan... Over 10 weken ben je niet meer zwanger.
    Het komt echt goed meiden! We moeten doorzetten, het kan niet anders.
    Morgen ook weer beter weer, minder warm (minder opgezwollen) en meer zon! Jeh!
    Dikke kus
    xxx

7. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Ik voel deze keer met je mee!

Beide andere zwangerschappen niet geklaagd.

Maar nu deze ik ben op. Alles doet me zeer. Voel me net een oud vrouwtje.

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Rond jouw termijn was het hier ook ff flink f*ck. Kon alleen maar huilen, pijnlijke buik, en had er ook ff geen zin meer in.
    Maar nu; energie weer voor 10, en voel me super!
    Vriendin van me had het ook rond 32 weken. Volgens mij hoort het erbij, want in zw.dagboek van onze zoon las ik dezelfde berichten... ;)

9. Merel1985

Merel1985 Actief lid

25 okt 2011
    103
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties! Had ik echt even nodig!

Vandaag heb ik een voedings/zwangerschaps kussen gekocht..jeej wat n aanrader! Heb er al heerlijk op gelegen hihi

Inderdaad het zwanger zijn zal ik straks ook echt wel gaan missen, want wat is het toch ongelooflijk bijzonder om mijn mannetje zo te voelen trappelen!

Xx en succes voor jullie ook nog de laatste weekjes!

10. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Heel herkenbaar!
    Ik kan ook niet wachten tot ons meisje eruit is.
    Heb het er ook echt mee gehad na een niet al te fijne zwangerschap.
    Probeer je rustig te houden en naar je verlof toe te leven.
    Ik ben te lang doorgegaan waardoor ik nu weer allerlei complicaties krijg door het druk maken. Heel veel succes. Ik weet hoe je je voelt maar probeer je er bij neer te leggen! Dt is he enige advies dat ik je kan geven :)

Gr. Ice

Deel Deze Pagina