Waar spelen jullie kindjes van anderhalf mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door peetjuh23, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou het onderwerp zegt het al...

Mijn dochter is bijna 17 maanden maar ik heb het idee dat ze zich verveelt en nu vroeg ik me af waar jullie kindjes van deze leeftijd mee spelen...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat heb ik de laatste tijd ook met Justin, t lijkt alsof t speelgoed hem heel even interesseert en dan niet meer. (10 min) maar ik verwissel 1x per week t speelgoed en heb zeker 4 wissels zeg maar.. Misschien idd wat meer uitdaging nodig? Wat Justin tegenwoordig gewéldig vind is met werkelijk alles mee helpen, stoffen, zuigen etc. En qua speelgoed nu veel tekenen, kleien, vingerverfen, duplo/blokken torens bouwen en boekjes.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen is inmiddels ietsje ouder maar die speelt inderdaad ook nergens mee. (Zoveel mooi speelgoed....) Hij vindt het inderdaad heel leuk om ergens mee te helpen. Ook favoriet is een simpele vormenstoof waar hij blokjes in kan doen en uit kan halen. Duplo vind hij ook leuk, maar wel als ik het bouw en hij het mag slopen.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

met alles behalve speelgoed ;)

de kussens van de bank, afstandsbedieningen, telefoons etc etc. owja en niet te vergeten de playstation 3 controllers tot ergenis van mijn vriend.

tsja denk dat dit de ontdek de wereld fase is. komt vanzelf wel weer de interesse voor eigen speelgoed

5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier ook alles behalve speelgoed...nou ja de boekjes en de poppybuggy af en toe...ze wil in alles meehelpen en vooral de stofzuiger...telefoon is ook favoriet...

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier ook:
    telefoon, afstenadbediening, stofzuiger, keukenkastje en sinds eergister klimmen op zijn trip trap stoel....en gooien met alles!

Speelgoed? Hij heeft bergen, maar speelt bijna nergens mee. Ja boekjes, maar dan wel als ik ze lees! hahaahaha
    Merk dat hij erg alles aan het ontdekken is, maar ook zijn eigen "kunnen" aan het ontdekken is.(klimmen, knieen lopen, rollen, hangen, springen, kruipen etc.)
    Voor de sint heb ik dus een doorkruip tunnel(ikea, opvouwbaar) gekocht, en een bal. Zo heeft hij toch iets, maar niet iets waar hij gericht mee moet spelen zeg maar!

kus miek

7. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Wat fijn om te horen dat demi niet de enigste is die niet wil spelen met haar speelgoed.. Hier ook speelgoed voor een heel weeshuis maar ze vind niks leuk... Ze speelt af en toe met de duplo en haar buggy vind ze ook leuk, maar hier vermaakt ze zich niet lang mee.
    Tv vind ze wel leuk maar ze mag van mij alleen smorgens even tv kijken. (de wereld is mooi en k3 vind ze helemaal geweldig)
    Verder is ze inderdaad de hele dag aan het klimmen, rennen, kruipen en op de kop staan vind ze ook leuk...
    Ik ga van de week maar eens bij de ikae kijken voor zo'n kruiptunnel en vinderverf vind ik ook een goed idee!

Meer ideeen zijn welkom hoor :D

8. KaChris

KaChris Niet meer actief

Hier nog zo'n boef :)....Thijmen vindt op dit moment ook alles leuk, behalve zijn speelgoed; dat gaat boos door de lucht, maar de afstandsbediening, viltjes voor op tafel, mijn schoenen, sjaal enz enz zijn wel reuze interessant.

Vindt het soms wel lastig, ik verwissel het speelgoed en bouw de mooiste dingen van duplo met hem, maar die gooit hij na 10 minuten ook weer om en wil dan graag dat ik het nog een keer bouw, hahaha...

Karin

9. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hier vind ie momenteel alles leuk waar mee gegooid kan worden.
    En dat is in zijn ogen alles....Zeker over het traphekje naar beneden gooien is favoriet. Hij heeft een stoeltje op zijn slaapkamer en ik dacht vanmorgen werkelijk dat dat ding er ook achteraan ging....

Maar idd: spelen met zijn speelgoed gebeurt weinig momenteel. Kleuren vind hij dan weer wel erg leuk.
    En de meest gekke/wilde dingen: 'pakkertje' spelen vind ie geweldig en rondgesleurd worden als hij op zijn kleed ligt is ook het einde.
    Lastige leeftijd?

Deel Deze Pagina