Hallo allemaal, Ik heb een zoontje van 4 maanden,en sinds 2 weken heeft hij heeeeel veel speeksel dat steeds uit zijn mondje loopt! Weet wel dat het het normaal is...alleen is het echt veel. Zijn hele t-shirts incl.romper is dan kliedernat!Is dat normaal? Groetjes Debbie
hihi vind het ook niet erg...maar vroeg me af of het bij andere ook zoveel is hihi...maar kennelijk is het gewoon normaal!Thnx
Tja die tandjes, hier kwijlde ze al met een maand of 2 een met 7 maanden kwam de 1e tand door. Dat kwijlen puur door tanden komt lijkt me niet. Het heeft ook te maken met dat de speekselklieren zijn gaan werken.
emma is twaalf weken en begint sinds een week ook echt te kwijlen, ze blaast er zelfs belletjes mee! t zit ook overal, maar ik denk dat het heel normaal is hoor, zou me er geen zorgen over maken groetjes pampers
Als kindjes een maand of 3 / 4 zijn gaan de speekselklieren zich ontwikkelen.. staat dus totaal los van tandjes (ja, okay.. het kan natuurlijk wel ) Je doet er weinig aan.. ja een slabber, liefst zoiets als van sillybillyz, was bij ons een uitkomst!