Snachts kramp in mijn onder buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rissie, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rissie

Rissie Actief lid

12 dec 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    Hallo dames ,

Dit is al de tweede nacht dat ik last hèb van mijn onderbuik.
    Echt pijnlijk kramp ik had het nu maar eens geklokt het hield een uur lang aan.
    Heeft iemand hier ook ervaring mee zo ja wat zou het kunnen zijn.
    Ik denk steeds dat het voor weeën zijn.
    Ik ben nu 35 weken zwanger.

Groetjes marissa

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mssn indalen? Of inderdaad voorweeen...
    Bij twijfel de vk bellen zou ik zeggen...

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat heb (had) ik ook. Was waarschijnlijk het indalen. Vk dacht nog even een blaasontsteking, dus jd kunt vragen of je daarop getest kunt worden. Schijnt bij n zwangerschap anders aan te kunnen voelen.
    Bij mij het dus het indalen. Zo bij je liezen, net boven je botje?

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hoeft geen indalen te zijn..
    Heb het ook gehad en dacht ook indalen maar bij controle lag hij gewoon nog vrij hoog...
    Vk dacht dat het mn banden waren.. Die kunnen snachts ook zo n pijn / kramp veroorzaken en een tijdje aanhouden...

5. Rissie

Rissie Actief lid

12 dec 2010
    166
    0
    0
    Den Hoorn
    bedankt meiden dan weet ik een beetje wat, ik dacht al nu al voor weeën vond het een beetje vroeg en dat voor 35 weken en 4 dagen.

niks is uit te sluiten natuurlijk maar het is alleen s'nachts en niet over dag als je voor weeën heb moet dat denk ik ook overdag zijn en niet alleen s'nachts..

nou ja we zien het wel :)

dank voor de reacties

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.976
    113
    Ik heb dat ook een paar keer gehad. Ben onder controle bij de gynaecoloog en heb het al twee keer aangegeven, maar hij maakt er weinig van. Het zegt niet zoveel volgens hem... dus kan het niet ernstig zijn ;)
    Waarschijnlijk bandenpijn ofzo.

7. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Bij mij zegt de vk dat t voorweeen zijn. T is een soort zeurderige menstruatiepijn bij mij. Die komt s nachts. Kan weken aanhouden maar zou voorbereiding zijn op de bevalling.

8. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Ik heb precies hetzelfde, soms zelfs een hele nacht lang! Heb er gisteren de vk voor gebeld, maar ook zij kan niet precies zeggen wat het is. Ik heb ook alle opties gehoord: bandenpijn, indalingsweeen, blaasontstekking. Ze kon me ook niet vertellen wat ik eraan kon doen, behalve warm houden (helpt niet) of paracetaol nemen. Als iemand nog betere tips heeft hoor ik het graag, want kan er echt slecht door slapen!! Ik hoop maar dat het (voor mij in elk geval, maar ben al ruim 38 wkn) betekent dat de bevalling niet meer lang op zich laat wachten!!

9. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Trouwens Rissie, heb jij daarnaast ook veel last van harde buiken? Ik wel namelijk en vroeg me af of dat ermee samenhangt of dat dat weer iets heel anders is. Harde buiken heb ik ook veel overdag trouwens, kramp alleen s nacht. Of tenminste: als ik lig.

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mij heeft het ook een paar nachten wakker gehouden en warm houden hielp niet. Maar nu is het al weer twee nachten weg... snap er niets van! Indaling is het absoluut niet, het kind ligt al weken dieper dan diep ingedaald en muurvast.

11. MarieSantegoeds

MarieSantegoeds Nieuw lid

16 mei 2012
    4
    0
    0
    Eigen webwinkel
    Nederweert
    Klinkt heel herkenbaar.
    Het lijkt erop dat je voorweeën hebt.
    Vaak zijn die erger als je wat teveel hebt gedaan. Hou vol!
    De eindstreep is bijna in zicht!

12. Rissie

Rissie Actief lid

12 dec 2010
    166
    0
    0
    Den Hoorn
    Ik heb overdag harde buiken maar niet pijnlijk savonds douche ik vaak nog even om mijn buik te laten ontspannen

Deel Deze Pagina