Hallo dames, Ik heb de laatste twee weken veel buikpijn. Het voelt als menstruatie pijn en geen spierpijn. Ook geen harde buik, voelt gewoon soepel. Zijn het dan toch harde buiken? Maandag heb ik weer controle maar dacht vraag het hier ook even. Alvast.bedankt!
Bandenpijn? Ik heb ook zulke pijntjes gehad vk heeft toen gevoeld en zei "dat zijn je banden" Maar als je twijfelt even bellen hoor!!
Jep hier ook sinds één week....te zijn geen harde buiken hier....vermoed dat ze is ingedaald en nu lekker op me banden drukt....zo idd ook nog een blaasontsteking kunnen zijn.
Zou idd even kunnen controleren op een blaasontsteking al heb ik geen pijn bij het plassen.. Indalen is.het ook niet denk ik, draait mijn hele buik nog door
@ einad, blaasontsteking kan tijdens je zw heel anders aanvoelen. Hier ook op basis van buikpijn laten testen en bleek zo te zijn.
Ik heb eigenlijk al de hele zwangerschap last van menstruatiepijn-achtige klachten (bij de oudste ook). Nu tegen het einde weer wat meer (net als in het begin). Geen ervaring met blaasontsteking tijdens zwangerschap, maar voor mij klinken de klachten dus heel normaal..