s'nachts last van kramp in de kuiten..AUW !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magdalena6, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    gegin er steeds meer last van te krijgen.. lig je net lekker te slapen , :D krijg je kramp in 1 van je kuiten... :confused: schijnt ook 1 van de kwalen te zijn.. ;) jeetje dat is echt een verschrikking ! :confused:
    vannacht alweer..! lag rechtop in bed.. en meneer ligt gewoon verder te knorren.. ;) dat dan weer wel... :p '' had ook weer last van kramp in de kuiten''... krijg je te horen .. '' niks van gemerkt''.. :rolleyes: nou kraamde het uit.. ;)

2. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Heeel herkenbaar. Vanochtend schoot ik wakker van de pijn. Echt niet fijn inderdaad...maar volgens mij kun je er weinig aan doen, pas als het gebeurd je tenen naar je scheenbeen buigen. Ik voel nu nog dat de kramp er vanochtend zat....voel met je mee dus :rolleyes:

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    au pijnlijk he! Je moet dan even je voet goed strekken, helpt bij mij tenminste!

4. matheo

matheo Lid

2 okt 2007
    64
    0
    6
    bediende
    Ik heb hier ook heel veel last van, bijna elke nacht. Bij mij helpt het om zo snel mogelijk uit bed te springen en op mijn tenen te gaan staan. Ik hoop dat je er iets aan hebt want ik weet dat het heel pijnlijk kan zijn.
    Groetjes

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ook ik "had" er last van... mijn ventje werd er wel wakker van want ik werd altijd brullend wakker :D echt zo: AAAAAAA! dan zattie ook rechtop in bed om te kijken waar er brand was :D haha

nu neem ik sinds kort ijzertabletten en moet zeggen dat ik er sindsdien geen last meer van heb gehad (afkloppen!) ook heb ik gehoord dat je veel melkproducten moet drinken of heel veel water moet drinken.

bij mij kwam het door het gebrek aan ijzer (bleek uit de bloedtesten)

6. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ik heb er zo ook heel erg veel last van.
    En ga dan altijd gelijk uit bed en loop dan door de slaapkamer heen en weer, en als dat niet help dan loop ik de trap 1x af en op.
    Daarna weer heel rustig in bed gaan liggen

Succes

7. Alita

Alita Niet meer actief

AUUUWWWWWW ja hier nog ene!
    gewoon trekken strekken wat je kunt. haha

8. misspinty

misspinty Lid

17 apr 2007
    29
    0
    0
    Ik heb er ook last van gehad. Heel soms nog. Ik wist niet dat het een van de zwangerschapskwaaltjes was. Wel pijnlijk he!

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb der hele poos vorig jaar last van gehad maar tegenwoordig als ik het voel aankomen kan ik het een beetje beheersen door helemaal te ontspannen en mijn kuit recht te strekken
    tegenwoordig voel ik het aankomen en raak ik niet meer in paniek maar ontspan

tis echt vreselijk pijnlijk bah :cry:

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik heb begrepen dat je het moet melden bij je vk, want het kan een gebrek aan vitamine B betekenen.

11. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

ow moet je dat melden ? :rolleyes:

12. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hahaha , ja probeer ik als een gek te doen.. :) maar als het eenmaal helemaal stijf staat ... weet ik het niet waar ik het moet zoeken en wat te doen.. :confused: leuk gezicht trouwens.. ;) :)

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik had ook die kwaal tot de volgende kwaal zich aankondigde bijna niet slapen hahaha och we houden de moed er maar in 8)

14. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

16 jan 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    zo auwwwwww wat doet dat pijn heh.
    gelukkig heb ik het niet zo vaak gehad.
    maar ik schreeuwde het uit van de pijn hihi midden in de nacht :)

15. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    au au au au au
    Ik heb het deze week al 3x gehad............ik word er gek van want het doet zooooooooooooooooo zeer!

Het gaat niet alleen over roosjes he dames ;)

16. billie78

billie78 Actief lid

25 nov 2007
    148
    1
    0
    Zo herkenbaar, ik had het vannacht ook. Jeetje wat doet dat zeer zeg!
    Ik had er bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van, maar nu :confused:

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Heel herkenbaar, had het ook wel eens voor mijn zwangerschap. Tijdens mijn zwangerschap nog maar 2x gehad.
    Mijn vriend schrikt zich altijd rot als ik auwwwww roep s'nachts, en dan vraagt hij wat is er....maar er komt dan op de een of andere manier niks meer uit mijn mond, zo'n pijn.
    Snap niet dat jullie uberhaupt nog je bed uit kunnen komen tijdens die kramp.

Hebben jullie ook wel eens dat je die dag nog de hele dag voelt in je kuit dat je kramp hebt gehad?

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook zo eentje. Ik spring direct naast m'n bed tegenworodig, (moet ik vervolgens wel oppassen dat ik door m'n lage bloeddruk en bloedarmoede niet direct weer tegen de vlakte ga van de duizeligheid). Maar even goed op m'n benen gaan staan helpt in ieder geval wel.
    Wat je ertegen kunt doen, is extra magnesium slikken. Ben eraan begonnen, hopelijk gaat het werken binnenkort, :) Maar dat helpt dus en kun je probleemloos slikken tijdens je zwangerschap...

19. Secretstar

Secretstar Actief lid

Hoi, ik heb hier ook regelmatig last van en ook kramp in mn voeten die er niet zo makkelijk uitgaat!
    Ik neem nu al een weekje Promagnor en het is echt al stukken beter.
    Dat is een hoge dosis magnesium en helpt heel goed tegen nachtelijke kuitkrampen.

20. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Inderdaad, toen ik last kreeg van krampen heb ik naar de vroedvrouw gebeld en deze meldde me ook dat het een tekort is aan Magnesium en raadde me ook Promagnor aan. Dit helpt zeer goed want sinds ik die neem heb ik geen krampen meer gehad.

Deel Deze Pagina