gevallen met de fiets

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door motormuisje, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    ik had echt mn dag niet vandaag! omdat autorijden niet echt meer lukt, dan sturen mn meiden voor me. pak ik sportief mn fietsje! ben ik bijna op mn werk rijdt een of andere pino tegen me aan lig ik daar op de motorkap!
    ik helemaal boos of dat ie ff uit wilde kijken omdat er nog mensen op fietsen reden en waar hij reed mogen geen auto's komen.

in plaats van lekker een dagje werken was het een dagje ziekenhuis ben net thuis overal spierpijn en wat kneuzingen maar alles was gelukkig goed met mn meiden, was zo bang omdat ik toch mn stuur in mn buik kreeg. maar ik mocht lekker naar huis

zo ff lekker een warme douche pakken. knap ik miss iets van op!

2. Niet meer actief

zo! Wat een dag heb jij zeg.. Gelukkig maar dat alles goed is met je meiden dat die lekker veilig zitten :)

3. BoBam

BoBam Niet meer actief

Dat is schrikken!
    Gelukkig heb je verder niks en je meiden ook niet!
    Oh ik zou ook woest geweest zijn!
    Mijn vriend die laat me niet eens meer alleen op de fiets weggaan,,,pff best vervelend

4. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    ik pas gewoon niet meer in de auto achter het stuur! dacht mn laatste weekje werken doe ik wel ff op de fiets. niet dus!

rest van de week brengt een vriendin van me, me weg voel me net zo'n hulp behoevende olifant!

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Motormuisje,

Schrikken is dat he? Ik ben 2 weken terug ook met de fiets gevallen (door de regen) niet aangereden. Je schrikt je wel dood. Mocht jij gelijk weer naar huis? Ik moest namelijk een nacht en nog tot de volgende dag 15.00uur blijven. M
    Gelukkig was ook alles goed.
    Zou je niet ff een paar daagjes rust nemen..of wilde je morgen gelijk weer gaan werken? Zou je lijf wel ff rust gunnen om bij te komen.

Groet Snoozie

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ohh dat is schrikken! Gelukkig is alles goed met jou en de kleintjes!

7. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    heej snoozie

ik zou eigenlijk moeten blijven tot morgen maar heb keurig beloofd dat ik thuis netjes op bed zou gaan liggen. wilde liever thuis zijn bij mn kindjes en alles zag er goed uit.
    en had wel het plan om morgen ff te gaan werken is maar een paar uur en wilde deze week(vrijdag verlof) toch nog ff uitzingen. moet straks lang genoeg thuis zitten. hahaha. kijk morgen ff hoe het gaat, gaat het niet dan blijf ik thuis

mn mannetje belde net hoe mn dag was geweest dus ik het vertellen hij schrok zich rot. hij zat al die vent had vast een flinke deuk in de auto hahaha ik hoop het!

8. Life in Pink

Hey M,

Gelukkig dat je lekker naar huis mocht dan, dat zeiden ze idd bij mij ook, als ik nog andere kindjes had gehad...
    En idd, maar morgen goed aankijken hoe je je voelt. Ik voelde me de dag erna nogal in de kreukels, hahaha.
    Maar kan me voorstellen dat als dit je laatste weekje is, je nog ff lekker wilt werken. Las idd al in je andere topic over je vooruitzichten naar je verlof...Mijn verlof is deze week begonnen maar ik moet er ook voor waken dat ik me niet ga vervelen, hihhi al heb ik nog genoeg te doen!

Kom je mannetje nu bijna thuis?

Nou, ik hoop dat je niet al te stijf bent morgen!

Groet Snoozie

9. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    voel me nu al kreukelig! zo'n akelige spierpijn. dus denk dat het morgen lekker thuis blijven wordt.

ik had het er van het weekend nog met een vriendin over welke rare actie's we uithaalde in de verlof tijd, voorraad kast uitzoeken enzo.

mn mannetje komt volgende week donderdag of vrijdag ben zo blij! dan is ie gewoon 4 maandjes thuis! de meiden zijn ook blij dat papa volgende week weer thuis is, ze hebben een schop uurtje. straks ben ik van binnen en van buiten helemaal beurs hahahaha

10. Life in Pink

Ja, met een tweeling lijken me die schopjes nog heftiger, krijg er met 1 af en toe al een beurs gevoel van!

Maar super voor jou en je kids dat je mannetje dan gewoon 4 maanden bij jullie is! Super, dat wordt vast genieten!

Nou, denk dat het wel goed is om je morgen even rustig te houden, je zult zien dat die spierpijn morgen nog erger is ;)

Oh, die voorraadkast opruimen is ook nog een goed idee! Die zet ik op mijn lijstje erbij!

11. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    heb net mn baas gebeld en gezegd dat ik morgen er niet ben. ff rust houden. miss ff de stad in ofzo met de bubs. nog ff laatste kleine prutjes halen.

ben echt aan het aftellen tot mn mannetje er weer is. zo heerlijk dat hij dan ook lekker met de kids bezig kan zijn. de oudste mist papa ook heel erg en dan ook vooral manne-dingen doen, als ie thuis is hebben ze ook regelmatig een mannen avond of zoals ezra zou zeggen bier drinken(voor hem gewoon appelsap hoor) en boeren laten-avondje of samen crossen hij heeft voor z'n kerst een quad gekregen, en mama past er niet meer op :cry:

b.t.w. hoe vol is je lijstje al? je moet nog ff zag ik hahaha

12. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi, ben gelukkig dat alles ok is met de baby's en ook ik hoop dat die vent een bult in zen auto heeft! ik kan er zo boos van worden hé!

13. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    wat een rotdag, gelukkig dat alles in orde is met jou en de kleintjes

14. Life in Pink

Goed dat je lekker een dagje rust neemt. Je lijf maakt toch echt wel een klap en van die adrenaline in je lijf kunnen de beebs ook van slag zijn. Lekker ff shoppen dat kan wel ontspannen wezen....of zeg ik nu wat doms wanneer je met 5 kindjes onderweg bent :-S

En wat lekker voor Ezra dat ie zijn vader weer bijna ziet. Kan me voorstellen voor hem dat hij er extra naar uit kijkt, hij is natuurlijk al echt de man in huis als zijn vader weg is! Goed dat jullie ook lekker aparte tijd met de kindjes nemen, las al wel vaker van je dat je dan ff een ezra uurtje inlast. Lijkt me ook mooi om dat met mijn kids te doen, al is het er voorlopig gewoon nog maar 1 :)

Ja, ik moet nog even, maar gelukkig hebben we alles tot mijn vakantie/verlof uitgesteld. Ik werk in het onderwijs dus heb eerst 4 weken vakantie en op 20 aug begint mijn verlof pas officieel. We zijn nu net begonnen met het leegruimen van de toekomstige babykamer, dus daar zijn we nog wel ff mee bezig. Verder natuurlijk kleertjes wassen enzo maar moet ook nog alles voor de 'baby uitzet' halen.
    Dus nog veel verplicht shoppen :)

15. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    heel mn lichaam is vandaag verkrampt! en hoofdpijn enzo.ik had ipv van 5 kindjes vandaag alleen maar ezra mn nichtje die bij me in huis is met een ander nichtje een dagje met de 2lingen weg.

dus heerlijk samen uitgeslapen in het grote bed natuurlijk, daarna ff lekker naar de stad ez groeit echt als een gek, gaat qua lengte z'n vader achteraan (lange benen) had alleen nog maar van die hoog water broeken. tassen vol voor ezra en nog wat kleine dingetjes voor de twins daarna lekker naar het strand geweest. maar zie echt bont en blauw! zag er gezellig uit in mn bikini!

ezra heeft het wel nodig hoor ff een paar uur alleen met papa of mama.
    hij vraagt niet echt om aandacht maar we hadden zoiets van het kan natuurlijk nooit leuk zijn als je je aandacht moet delen met 4 broertjes en zusjes (straks 6)

16. Life in Pink

Dat klinkt als een lekker dagje gister voor iedereen!

Ik was ook de dag na de val pas bond en blauw en stijf, gek hoe dat werkt en verstandig dat je ff niet bent gaan werken.

Moet je nu van de week nog werken? En dan dus ook zeker lekker genieten van je verlof!

Groet Snooz

17. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    ben vandaag ook lekker vrij moet nu alleen nog donderdag en vrijdag werken en dat wil ik toch wel proberen. nog 2 dagen iedereen beetje pesten enzo.

de spierpijn en duizeligheid is niet te harden. kan zo ff naar de huisarts heb het idee dat mn bloeddruk verschrikkelijk laag is beetje raar gevoel in mn kop of ik doe gewoon te veel dat kan ook nog

Deel Deze Pagina