s'nachts last van kramp in de kuiten..AUW !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magdalena6, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hier nog iemand die last heeft van nachtelijke krampen in de kuiten.

het kan een combinatie zijn van ijzer of vocht tekort.

maar wat het meest voor de hand ligt, is dat je bloedsomloop veranderd tijdens je zwangerschap.

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Bij mij hielp het heel goed om in plaats van mijn tenen naar me toe te halen mijn hiel naar beneden te drukken, dan was het zo weer weg en liep ik niet dagen kreupel van de spierpijn. Nu al bijna 2 maanden geen kramp meer gehad, dus er is nog hoop :)

3. Rika

Rika Lid

15 aug 2006
    45
    5
    8
    Hallo meiden,

Ook ik heb tijdens mijn zwangerschappen ontzettende last gehad van kuitkrampen. Wat bij mij heel goed geholpen heeft is een stukje zeep onder je matras aan het voeteneind te leggen. Het heeft bij mij erg goed geholpen.

Groetjes Rika

4. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik heb er ook elke nacht last van doet echt zeeer haha mijn vriend duwt dat heel hard tegen mijn voet aan
    en dan gaat het weer over maar de rest van de dag doet mijn kuit dan nog welzeer

5. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hmm ja dat snap ik ook niet , je bed uitkomen als je kramp hebt.. ! :confused:
    jeetje ik blijf gestijfd liggen en draaien en doen.. ! hahaha.. :)

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    verdorie , vannacht alweer ! :rolleyes: niet leuk meer.. ! :confused:
    hahaha.. je weet gewoon echt niet waar je het moet zoeken he ..?! ;)

7. IrisB

IrisB Fanatiek lid

De beruchte kuitkramp :( Naast je bed springen en staan is één oplossing, maar na x aantal maanden zwangerschap, spring je zo vlot niet meer op natuurlijk...

Bij yoga kregen we de tip om je been helemaal te strekken, met de hiel naar voren (dus niet je tenen, dat maakt het erger). Zelfde dus als wat Petrabr zei. Sinds ik dit weet heb ik eigenlijk geen echte kuitkramp meer gehad, telkens als ik em voel opkomen, strek ik m'n been op die manier en gaat het weer weg.

Deel Deze Pagina