snachts laten huilen ???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yara3626, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

idd, zo leert ze ook niet om zelf naar haar speen of tutdoekje te zoeken/voelen. Probeer haar maar eens zonder dichte mouwen te laten slapen.

Dat van de babyfoon snachts uitlaten is al een heel goede oplossing;) wij merken het ook snel genoeg als Collin wakker is, en gebruiken de babyfoon alleen nog als we visite hebben en het luidruchtiger in huis is, of als we zelf op bezoek zijn.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik zou denk ik ook maar eens beginnen met die handjes vrij te laten, wie weet heeft ze wel gewoon jeuk? Dan kan ze er niet bij...en we weten allemaal hoe vervelend jeuk is ;)

Daarbij zou ik geen fles aan gaan bieden in de nacht, zeker niet als ze normaal heeft gegeten overdag.
    Wij doen het in ieder geval niet, want ben veel te bang dat je dan een ritme gaat creeeren van in de nacht weer een voeding.

Tja..en zoals je zelf zegt, als ze wakkerder wordt van jullie aanwezigheid, dan kan je haar toch wel even laten gaan. Soms hebben ze het even nodig.

Oh en de babyfoon ;) Die zou ik uitlaten!
    Vriendlief lag van de week beneden te slapen (snurken ;)) en hoorde de jongste eerder dan ik door de babyfoon. Ik zei: ze was om 4.44 ook even aan het mopperen. Hij: Nou, dat heeft wel 15 minuten geduurd.
    Babyfoon vangt dus veel eerder geluid op...dan hoor je bijna elk kuchje etc.

3. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Goed of niet goed, voor onze dochter wel, ze is heel druk met armpjes en houd zich zelf echt wakker, ken mijn dochter wel inmiddels, al meerdere malen gewoon in slaapzakje weg gelegd maar na uren nog wakker en contstant huilen omdat handjes in gezicht krijgt
    dat vind ik zielig, en zonder slaapzakje die dicht is, komt vanzelf wel, er zijn ook genoeg baby's die tot 9 of 1 mnd in puckababy liggen
    Ik volg hierin min gevoel en wat mijn dochter nodig heeft

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Fijn dat het nu al 2 nachten goed is gegaan!!!

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat moet je ook zeker doen :D
    Niemand kent je kindje zoals jij!!!

6. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Bedoel het niet boos hoor. maarben beetje op mijn hoede hebme teveel laten leiden al doe het nu op mijn manier (wat inbakeren betreft ) liefs

Deel Deze Pagina