Onze kleine meid wil al vanf t begin snachts niet slapen grootste oorzaak zijn de krampjes die ze uitgerkend snachts krijgt. Ze slaapt dus niet in t wiegje steeds als je dr terug legt dan begint ze weer al snel te huilen ,terwijl ze overdag altijd in dat wiegje saapt en t geen probleem is dus dat zal het wel niet zijn. Ik geef borstvoeding zo goed als op verzoek ze komt gewoon altijd om de 3 a 4 uur al vanaf het begin dat is haar ritme en snachts ook. Ze slaapt dus eidnelijk 9 van de 10 keer bij ons in be (waar ik geen voorstander van ben!) dan ligt ze op onze buik zeg maar dat vind ze lekker vanwege die krampjes(ik gebruik nu sinds een paar dagen infacol lijkt wel goed te helpen) Overdag slaapt ze als een roosje en is ze de zoetste baby!! maar sanchts houd ze ons dus wakker. Ze slaapt soms na een voeding snachts 1 a 2 uurtjes in t bedje maar begint dan weer. Wie herkend dit??? we hebben t overdag licht ,en snachts donker en met een schemerlampje geprobeerd. lekker warm bedje met kruik zodat ze neit in een koud bedje komt. een doek met mijn luchtje eraan. maar niets lijkt te helpen. Tis best vermoeiend en volgende week gaat de oudste naar school dus dan worden het hele korte nachten omdat we optijd eruit moeten We hebben al veel geprobeerd.
Ze is ook maar pas geboren, dus wellicht wil ze gewoon bioj jou liggen. Kun je zelf slapen als je haar (voorlopig) tussen jullie in laat slapen? Bijv. op een verkleedkussen.
Sluit me hierbij aan. Wat ik zelf ook zou doen is haar overdag iets sneller aanleggen in de hoop dat ze 's nachts er iets langer tussenlaat. Omdat ik begrijp dat ze er overdag 3-4u tussenlaat en 's nachts sneller wakker wordt?
Ik slaap op zich wel als ze bij me ligt alleen ben bang dat ze straks echt niet meer in t bedje wil. Ze is ook met 38 weken geboren misschien nog echt mamahonger. Zit vandaag echt in een regeldag geloof ik ze komt al 3 keer om de 2 uur. Dus dat aanleggen gaar vandaag lukken haha
lekker bij jou laten liggen... hebben wij ook gedaan en de overgang naar dr eigen bedje is nooit een probleem geweest.
Wij hebben onze zoon de eerste periode ook lekker veel bij ons gehad en ook 's nachts in ons bed. Na een paar weken hebben we hem wel steeds in het wiegje naast ons bed te slapen gelegd. Vaak zat ik dan nog een tijdje met mijn hand op z'n hoofdje. Als hij dan 's nachts onrustig werd (ook van krampjes), namen we hem weer bij ons in bed. De onrustige periodes verdwenen en onze zoon sliep vrijwel hele nachten naast ons in z'n wiegje. Toen hebben we hem in z'n eigen bedje, op z'n eigen kamertje gelegd. Al met al heeft dit zo'n 3 maanden geduurd. Nu slaapt hij als een roosje op z'n eigen kamer. Maar in het begin zou ik er gewoon lekker aan toegeven om je kleintje bij je te nemen.
je kunt ze met deze leeftijd echt nog niet verwennen hoor. onze kleine meid heeft ook zeker tot 7 weken bij mij geslapen en daarna sliep ze heerlijk in d`r eigen bedje en nog steeds
Mason heeft de eerste week ook bij ons in bed gelegen op het aankleedkussen..we waren veels te bang dat we op hem zouden gaan liggen..Hij slaapt sinds de 2e week helemaal in ze eigen bedje op ze eigen kamer! We hoeven echt nooit naar hem toe ook! Succes!!
hier ook zo hoor. S nacht wil mijn moppie lekker tegen me aan liggen. Is toch ook logisch, hij wil lekker dicht bij je zijn! O en ik zou uitkijken met een kruikje hoor met dit weer... lijkt me erg warm.