Ik baker mijn zoontje in met de pacco en kon hem gelijk vanaf het eerste gebruik weg leggen en dan huilde hij 3 tellen. Nu sinds een week gaat hij weer keihard huilen. Hij huilt zichzelf in slaap dus. Vind het een rot gehoor maarja hij moet toch slapen. Waarom doet hij dit nou weer? Herkent iemand dit? Is volgens mij echt huilen van moeheid omdat het van hard tot zacht gaat en dan weer stopt.
Ging Julian rond die leeftijd ook doen. Dat heeft hij tot 6 maanden gedaan. Nu niet meer. Even flink huilen, en daarna heerlijk slapen. Hoorde er echt bij. Maak je geen zorgen in elk geval.
Het is inderdaad max 15 min in de avond maar maak me af en toe al teveel zorgen om hem dus dan denk ik constant waarom huilt hij nu. Vannacht werd hij om 2 uur wakker en heeft hij tot 4 uur lopen spoken terwijl hij dan daarna tot 08:00 heeft geslapen dus honger is het niet. Maar ik heb bij hem altijd het idee dat het met een reden is ipv even huilen omdat hij moe is of omdat hij gewoon even moet huilen. Snap af en toe niet waarom ik zo onzeker ben met hem terwijl ik dit met de oudste niet had
mss even deze avondjes hem lekekr wiegen bij zn bedje...gaat vast weer over, als je zeker weet dat het niets fysieks is..! ik merk het hier altijd meteen idd als hij "ineens" ander gedrag vertoont, dna geef ik er ff aan toe..en is het zo weer over.. hier net 6 mnd sprong, huileriger en vooral hangeriger...maaaanden kan ie nie in mn armen inslaap vallen en ineens kon ie het weer...en wel binnen 2 min.... Nu is het weer over, in be dleggen kusje en weg issie
Hadden wij ook rond die periode, ineens weer 2 weken ofzo denk ik? Daarna weer goed en daarna is het ook wel weer een weekje gebeurd. Zijn soms periodes dat ze wat meer te verwerken hebben o.i.d. Ik merkte wel altijd dat ik er dan meer naar toe ging, oppakken en wiegen, maar dat dat dan weer een patroon werd wat ik uiteindelijk dan weer moest doorbreken door toch weer even te laten huilen. Ik probeerde dan 1 keer te troosten door dichtbij mij te houden, maar daarna wachte ik wel 10 min. voor ik weer ging. Ineens is dit dan weer over. Tja bij die kleintjes veranderd alles zo snel. Het is makkelijk gezegd (want ik was in het begin zooo onzeker) maar maak je niet te druk, het komt echt goed.
Hier ook met drie maanden dat ze ineens soms ging huilen, wat we niet gewend waren. Alsof ze dat ineens "geleerd" had en zich daarmee meer ging uiten.
Hier ook... maar dan vooral overdag... Ons ventje is 1 dag jonger Gisteren middag ging ik naar boven om te kijken en het waren gewoon "krokodilletranen" Hij was kurkdroog namelijk.... de boef! Na de fles van 17.30 huilt hij de laatste dagen ook weer... maar na een half uurtje flink brullen valt hij heerlijk in slaap. S'nachts is het een ander verhaal... ik kan er bijna de klok op gelijk zetten... meneer heeft dan een flinke poepluier. Tijdens het verschonen is hij weer vrolijk om weer lekker te gaan slapen. Wij zetten dan vaak de babyfoon voorts af... we horen hem dan toch wel haha!