Mijn dochter van bijna drie is overdag zindelijk maar s'nachts slaapt ze nog met een luier. Soms is die droog en soms heeft ze wel erin geplast. Heeft iemand tips over hoe ik haar ook s'nachts droog krijg. Eerlijk gezegd ben ik er nog niet echt mee bezig geweest omdat mijn dochter tot nu altijd zelf heeft aangegeven wanneer ze iets niet meer wilt. Bijvoorbeeld, dat ze haar speentje niet meer wou en 1 ochtend wou ze niet meer haar luier aan. Zou ik nou dan ook gewoon wachten tot ze het zelf aangeeft of moet ik toch al beginnen met oefenen zonder luier s'nachts.
Ik denk dat ze het op een gegeven moment zelf ook zal aangeven als ze gee luier meer aan wil 's nachts. Zo ging het bij mijn oudste ook, zoals jij de rest beschrijft
Bij mijn dochtertje ging het ook zo, van de ene op de andere dag deed ze zelf haar luier uit en wilde ze er niet meer mee slapen. Als ik jou was zou ik iig een matrasbeschermer om haar matras doen (mocht je dat nog niet hebben gedaan), als ze dan een keer haar luier uit heeft gedaan en een ongelukje heeft is het matras niet meteen verpest.
ja inderdaad ze geeft het zelf wat aan mijn zoontje wilde eerst niet zindelijk worden en ineens binnen 2 weken snachts en overdag droog maar hij was toen ook wel al ruim 3,5 jaar...
Voor je zelf naar bed gaat, haar op de wc zetten, voor een plasje. Deed onze moeder vroeger ook altijd zo met ons.
Niks forceren iig dat werkt alleen maar averechts, maar volgensmij doe je dat ook niet Voor de rest denk ik dat ze het zelf wel aangeeft op een gegeven moment, snachts duurt soms een stuk langer als overdag....