Haaihaai Zijn er nog meer dames die snachts onwijs veel buikpijn hebben ? Ik word er wakker van en durf mij dan niet om te draaien of te bewegen, overdag heb ik hier totaal geen last van zal dit dan de kleine zijn die snachts druk bezig is ?
Zal ik doen (hoop dat ik eraan denk). Heb maandagochtend weer controle. Denk zelf iets van darmen of blaas dat t ergens tegenaan drukt ofzo.
Hier komt het door de kleine, is nachts heel actief en de bwegingen doen soms behoorlijk veel pijn. Voelt je bm dan ook hard en gespannen? Wellicht dat je de buikpijn nachts hebt omdat je overdag toch te actief bent.
Ik had t ook, bij mij was het blaasontsteking! Misschien voor de zekerheid even een plasje bij de HA langsbrengen?
Als ik snachts wakker word dan voelt mijn buik wel hard aan als of ik hem helemaal uitzet zeg maar verder voel ik de kleine ook niet echt ben nu 21+3 maar schijnt dat je dit pas echt goed gaat voelen na 27 weken ?
Na 27 weken moet je de kleine dagelijks meerdere malen voelen. Daarvoor kan het ook al. Ik voelde dr met 19 weken heel zachtjes.
Ik ben vandaag 6 weken en dus nog maar kort zwanger en ik heb hetzelfde. 's Avonds en 's nachts heb ik buikpijn (niet "onwijs" zoals jij schrijft) en ben ik misselijk. De laatste paar dagen amper geslapen hierdoor...
Ik ben vandaag toch nog voor een extra controle bij de vk geweest ze ging aan mijn buik voelen en schrok een beetje van het formaat van mijn baarmoeder hihi ze zei wat gaat hij snel !! Het blijkt dat de kleine dus wel heel veel plezier heeft in het groeien waardoor ik groeipijn heb, omdat ik overdag nog wel actief ben ga ik dit snachts merken ze vertelde dat mijn baarmoeder al groter is dan gemiddeld bij 21+3 Ik moet wel voor de zekerheid inderdaad eventjes een plasje inleveren bij de huisarts dus ik ga morgen gelijk eventjes bellen wanneer ik dit kan inleveren
Het kan ook erg pijn gaan doen als je op je rug ligt of een lange tijd in 1 houding. Ik had het gevoel dat de baby dan een soort zakte tegen mijn ingewanden wat ging zeuren..