Ik word er helemaal naar van! Je dweilt de boel en nog geen 10 minuten gooit madame de "anti"-lek beker van haar af en heel de boel ligt weer onder de spetters en plakkerige strepen. Voelen jullie hem aankomen? Wat is nu echt een goede ANTI-lek beker??????
Ik had van mijn tante 2 anti lek bekers gekregen van avent. Dit waren bekers die zij voor haar zoontjes had gebruikt en dus al zo'n 8 jaar oud waren. Maar er was niets mis mee dus gegeven om te kijken hoe mijn zoontje ermee om zou gaan. Nou dat ging dus perfect!! Dus ik naar de winkel voor 2 nieuwe avent bekers, want ze waren immers super fijn en lekte niet!! Nou die nieuwe lekken dus als een zeef hier!!! Wat een ramp zeg!! Heb nu de bekers van het kruidvat eigenmerk en deze zijn ook perfect en lekken absoluut niet.Verder heb ik er nog geen geprobeerd.
Volgens mij bestaat die niet... Hier al best veel geprobeerd, maar mijn dochter heeft de anti-lek bekers stuk voor stuk "gekraakt"... Ze weet er een trucje mee waardoor die dingen gaan lekken.. Ach, dan maar dweilen
Bedoel je soms die antidrinkbekers? Wij kreten bekers die 'gegarandeerd niet lekken', met een ventiel. Nou ze lekten inderdaad niet, kinderen kregen er ook geen slok uit. Toen wij het probeerden lukte het ook nauwelijks, je moest er veel te hard aan zuigen. Gewone beker en dan voor ze vasthouden, rietje en later sportbeker met bidondop, dat werkte wel.
Ik heb ze zelf idd ook getest uit sommige bekers is inderdaad bijna niks te krijgen, dat demotiveert nogal, lijkt me. Naast rietjes en een bidon wilde ik toch wel iets hebben voor in de auto of in bed (geen zorgen, voor slokjes water) en wat voor ons het beste werkt is die drinktuitjes van avent die op de sportbekers zitten. Die zet ik dan op de gewone tuitbeker of zelfs in een mini-flesje en die lekken echt niet. Dat kleine flesje ligt bij ons in bed voor nachtelijke slokjes water en in tegenstelling tot de andere bekers blijft het droog.
Wij hebben tuitbekers van Mepal.. Ze lekken niet, hij kan gooien wat ie wil, dan nog blijft het drinken waar het hoort..
deze van de nuby! hier geen sap op de grond hoor.. heeft 2 snelheden wij hebben de paarse. ooit uit een bak bij het kruidvat voor 3,- gehaald.
deze hebben wij ook echt ideaal, mijn zusje heeft die van avent en loopt er altijd over te mopperen dus ik laat haar die bekers van mij zien en zeg er nog bij echt anti-lek. haar reactie o maar mijn zoontje doet er dit mee is ie dan nog zo anti-lek? dus zij begint dat ding als een dolle ondersteboven te schudden (onder het mom wedden dat ie wel lekt) maar ze kreeg er geen druppel uit. Terwijl er uit drinken niet zo moeilijk is (en wij hebben hem nog wel op de laagste stand oftewel de schilpad staan) Bij onze kruidvat hebben ze ze niet meer maar ik zag dat ze ook te koop waren bij de hoogvliet.
Hier word een beker sap in 1x leeggedronken want daar mag ze ivm haar tandjes niet heel de middag aan lurken. Een beker water staat heel de dag standby, maar word niet meegesleept op de grond. Dus dat lijkt me nog wel de makkelijkste oplossing Hier trouwens altijd rietjesbekers.
Die hebben we hier ook. Na 3 keer hard op de grond smijten laat het ventiel echter los, en dan is het kledderboel. Ook is het ALTIJD nat en plakkerig als ik hem zo in de zwembad tas doe. Werkt dus niet. Maar goed, wil binnenkort toch over naar gewone beker, en dan rietjespakje voor in het zwembad. Want rietje heeft ie nu eindelijk door.
Hier ook de Difrax tuitbekers. Een heel enkele keer springt het ventiel los, maar dan moet Jesse hem wel gigantisch hard op de grond gooien. De keren dat dit gebeurd is, is op 1 hand te tellen. Bij ons blijft de beker ook in de zee tas gewoon droog. Misschien dat je een maandagochtend beker hebt...