Anti-lek bekers (die ook echt anti zijn)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2g4e, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik word er helemaal naar van! Je dweilt de boel en nog geen 10 minuten gooit madame de "anti"-lek beker van haar af en heel de boel ligt weer onder de spetters en plakkerige strepen. Voelen jullie hem aankomen?

Wat is nu echt een goede ANTI-lek beker??????

2. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ik had van mijn tante 2 anti lek bekers gekregen van avent. Dit waren bekers die zij voor haar zoontjes had gebruikt en dus al zo'n 8 jaar oud waren. Maar er was niets mis mee dus gegeven om te kijken hoe mijn zoontje ermee om zou gaan. Nou dat ging dus perfect!! Dus ik naar de winkel voor 2 nieuwe avent bekers, want ze waren immers super fijn en lekte niet!! Nou die nieuwe lekken dus als een zeef hier!!! Wat een ramp zeg!! Heb nu de bekers van het kruidvat eigenmerk en deze zijn ook perfect en lekken absoluut niet.Verder heb ik er nog geen geprobeerd.

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Thnx Jesjuh!

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Volgens mij bestaat die niet... Hier al best veel geprobeerd, maar mijn dochter heeft de anti-lek bekers stuk voor stuk "gekraakt"... :cool: Ze weet er een trucje mee waardoor die dingen gaan lekken..

Ach, dan maar dweilen ;)

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik heb een hekel aan dweilen... kan ik je inhuren?

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De nuby bekers lekken nog het minst ;)

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha... Nee... ;)

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier zijn de Avent anti-lek bekers toch echt nog nooit gaan lekken (gelukkig!) :)

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bedoel je soms die antidrinkbekers?

Wij kreten bekers die 'gegarandeerd niet lekken', met een ventiel.
    Nou ze lekten inderdaad niet, kinderen kregen er ook geen slok uit. Toen wij het probeerden lukte het ook nauwelijks, je moest er veel te hard aan zuigen.

Gewone beker en dan voor ze vasthouden, rietje en later sportbeker met bidondop, dat werkte wel.

10. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik heb ze zelf idd ook getest :D uit sommige bekers is inderdaad bijna niks te krijgen, dat demotiveert nogal, lijkt me.
    Naast rietjes en een bidon wilde ik toch wel iets hebben voor in de auto of in bed (geen zorgen, voor slokjes water) en wat voor ons het beste werkt is die drinktuitjes van avent die op de sportbekers zitten. Die zet ik dan op de gewone tuitbeker of zelfs in een mini-flesje en die lekken echt niet. Dat kleine flesje ligt bij ons in bed voor nachtelijke slokjes water en in tegenstelling tot de andere bekers blijft het droog.

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wij hebben tuitbekers van Mepal.. Ze lekken niet, hij kan gooien wat ie wil, dan nog blijft het drinken waar het hoort..

12. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

IK heb er veel gehad, maar van de action bevallen erg goed en goedkoop!

13. happymama

happymama Niet meer actief

Ik heb die van de blokker en die hebbe ze ook bij prenatal.gewoon de goedkoopste

14. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    deze van de nuby! hier geen sap op de grond hoor..

heeft 2 snelheden wij hebben de paarse. ooit uit een bak bij het kruidvat voor 3,- gehaald.

15. Loe

Loe Niet meer actief

difrax! met slow of fast flow.

16. Alita

Alita Niet meer actief

17. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    deze hebben wij ook echt ideaal, mijn zusje heeft die van avent en loopt er altijd over te mopperen dus ik laat haar die bekers van mij zien en zeg er nog bij echt anti-lek. haar reactie o maar mijn zoontje doet er dit mee is ie dan nog zo anti-lek? dus zij begint dat ding als een dolle ondersteboven te schudden (onder het mom wedden dat ie wel lekt) maar ze kreeg er geen druppel uit. Terwijl er uit drinken niet zo moeilijk is (en wij hebben hem nog wel op de laagste stand oftewel de schilpad staan)

Bij onze kruidvat hebben ze ze niet meer maar ik zag dat ze ook te koop waren bij de hoogvliet.

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier word een beker sap in 1x leeggedronken want daar mag ze ivm haar tandjes niet heel de middag aan lurken. Een beker water staat heel de dag standby, maar word niet meegesleept op de grond. Dus dat lijkt me nog wel de makkelijkste oplossing ;) Hier trouwens altijd rietjesbekers.

19. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die hebben we hier ook. Na 3 keer hard op de grond smijten laat het ventiel echter los, en dan is het kledderboel. Ook is het ALTIJD nat en plakkerig als ik hem zo in de zwembad tas doe. Werkt dus niet. Maar goed, wil binnenkort toch over naar gewone beker, en dan rietjespakje voor in het zwembad. Want rietje heeft ie nu eindelijk door.

20. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier ook de Difrax tuitbekers. Een heel enkele keer springt het ventiel los, maar dan moet Jesse hem wel gigantisch hard op de grond gooien. De keren dat dit gebeurd is, is op 1 hand te tellen. Bij ons blijft de beker ook in de zee tas gewoon droog. Misschien dat je een maandagochtend beker hebt...

Deel Deze Pagina