van ieder geluidje wakker, tijdelijk ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linda84, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik hoop dat iemand hier herkenning in heeft en me zegt dat het tijdelijk is.
    Wij wonen in een appartement. Julia is dus gewent dat ze altijd geluid hoort. (behalve in de nacht natuurlijk) Momenteel word ze overal wakker van. Als de voordeur op en en dichtgaat of als we kuchen op de gang enz. Het is dat gelijk brullen. Erg lastig omdat we nu muisstil moeten zijn als ze slaapt anders is het huilen.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    volgens mij is het een fase. Marin heeft er zo rond een sprongetje last van. Gaat ook weer over.

3. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Hier hetzelfde.

Boaz is echt heel makkelijk met slapen, behalve in een pittige sprong.
    Dan hoort hij alles!
    Het gaat na 2 weken al iets beter, hij wordt wel wakker (door een geluid), maar slaapt vanzelf weer verder.

Snapte er zelf eerst ook niets van hoor! Blijkbaar hoort het bij deze periode.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Oh wat fijn dat jullie het herkennen. Ben de hele avond bezig met naar haar toe gaan en troosten en 10 min later weer hetzelfde. Wist niet dat ze rond 12 maanden ook een sprong hadden.

5. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Milan werd ook rond die leeftijd wakker van elk geluidje.
    Dit heeft een week of 4 geduurd en toen was het over, nu kan je een bom af laten gaan en meneertje slaapt nog door.

Op dit moment zijn ze bezig met een renovatie, om 7.30 gaan ze hier beginnen en dan is t echt meteen boren hakken en nog meer van die herrie, ze zijn in verschillende woningen tegelijk bezig, naast me, boven me en schuin onder me .. ik zit hier van me stoel te trillen op t moment en Milan... die ligt heeeerlijk te slapen. ;) ;)

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Het zijn vaak periodes,maar soms sta ik er zo van de kijken...als je alleen maar moet hoesten zijn ze wakker en heb je een huis vol visite of ben je aan het verbouwen geven ze geen kick :rolleyes:

Deel Deze Pagina