's avonds huilen. (16 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 11 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee huilt sinds een paar weken 's avonds in bed. 's Nachts is het wel stil, maar voor 23 uur huilt ze vaak wel een paar keer. Meestal is ze na een kwartier wel stil, maar soms moet ik haar wat te drinken brengen... Wie herkent dit?

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt heeft van die periodes...
    nu is het ook weer vanaf gisteren raak het is steeds als er tanden aan moeten komen, zoals nu ook;) er zitten 2 dikke bulten op haar tandvlees
    kiezen dus links en rechts..

3. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik herken dit heel erg. Ik heb helaas geen tips voor je. Wij denken dat het de verwerking van de dag is.. Als Chenoa een drukke dag heeft gehad, wordt ze 's nachts vaak wakker. Het kan idd ook te maken hebben met doorkomende tanden.. Ik hoop dat dit een periode is..

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    en vallen ze vanzelf weer in slaap? Of gaan jullie er wel heen en krijgen ze dan ook iets te drinken of alleen een knuffel? Esmee was net helemaal doorweekt van het zweet, heb het raam goed opengegooid en haar even af laten koelen van het huilen en weer lekker in het rompertje onder een lakentje gelegd met wat drinken en toen ging ze wel weer slapen. Maar ik vind het echt niet leuk dat ze zo verdrietig is, kan er slecht tegen.

5. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik negeer het en dan valt ze zelf weer in slaap;)
    maar als ik merk dat het echt overstuur is dan
    ben ik in no time bij haar;)
    en kroelen we even lekker en dan leg ik haar terug.
    Ik geef geen drinken...bewust niet!Ze heeft het niet nodig.

Deel Deze Pagina