Hallo dames ik had gister bij het vrijen pijn aan mijn eierstok bij het vrijen . Normaal heb ik dit als mijn eisprong eraan komt . Nu ben ik al vanaf vorige week vrijdag aan het testen met de testen van de action maar die streep blijft ligt ! Terwijl ik hem nu wel zou moeten krijgen . Zijn die testen dan gewoon troep ? En wie heeft ook pijn tijdens het vrijen rond de eisprong ? Alvast bedankt voor jullie reacties
heb wel pijn tijdens het vrijen rond vlak de eisprong maar gebruik geen ovulatietesten van de action , dus geen idee of die troep zijn . Heb er van het kruidvat, en heb eigenlijk verschillende merken geprobeerd maar die zijn altijd positief vlak voor ik pijn tijdens het vrijen krijg.
Ik heb er wel vaker van gehoord dat sommigen daar last van hadden. Ik had rond de eisprong ook altijd hele erge pijn, maar dan stond het eitje echt ook al op springen. Dus als we dan gingen vrijen, was dat ook niet erg prettig. De action testen ken ik niet, maar als je eierstokken al zo gevoelig zijn, dan kan het nooit lang meer duren voor je eitje gaat springen.
Ik heb ook altijd pijn rond mijn eisprong. Het begon deze keer al op CD7, dus ver voor mijn eisprong nog. Nu doet het nog geen pijn maar ik heb wel dat drukkende gevoel, een paar dagen voor de eisprong wordt het echt pijnlijk en dan voel ik het ook tijdens het plassen e.d, dus ja. Auw :')