toch nog even een vraagje, hoop dat jullie tips of iets hebben ons dochtertje is momenteel 7,5 maand en zins 6 maanden slaapt ze onwijs slecht vooral snachts. het is een onwijs druk en bezig kindje (kruipt al 1,5 maand en staat al zins een week of 4 aan de tafel enzo) maar heb het gevoel dat ze zich overdag geen tijd gunt om bij me te drinken(ben altijd bij haar,werk niet) en dit snachts inhaalt. liefst elke 1,5 uur. we slapen al samen maar dit begint me behoorlijk op te breken. ze is meestal rond 7 uur/half 8 wakker en slaapt dan rond 10 uur nog uurtje en smiddags rond half 3 nog een uurtje (soms 1,5 maar langer echt niet) en dan gaat ze rond 7 uur/half 8 weer naar bed. geef meestal rond 7 uur,half 10 (voor slapen), half 1 (dan drinkt ze maar paar slokken)half 3 (voor slapen) 5 uur (paar slokken) en dan rond 7 uur (voor slapen) en dan elk 1,5 uur snachts. en ze drinkt dan ook echt. bijvoeding wil ze ook niet echt. gepureerd doet ze dr mondje niet eens voor open en als ik stukken geef heb ik et gevoel dat ze daar krampjes van krijgt dus mee gestopt (at ze ook nooit echt veel van) laat trouwens ook veel scheten. (zit zelf op oa koemelk vrij dieet ivm allergie van haar) heb ook nog peuter van 2,5 rond lopen dus overdag geen tijd om ff te gaan liggen sorry voor t lange verhaal
mijne .nu vijf maanden ik geef ook bv en hij slaapt overdag ook weinig maximaal 2x 30 min valt alleen aan de borst in slaap slaapt pas rond 23 u dan na uurtje al weer bv dan om half 5 slaapt meteen verder tot 8 dan weer bv slaapt tot 11 dan wakker ovdrdag moet ik echt boven voeden beneden tevsdl afgeleid dan drinkt die niet ik ben ook zo moe heb nog 3 andere kids