Hallo, Ik ben vandaag 7 weken en 3 dagen zwanger. Vorige donderdag heb ik een mooie echo gezien mét een kloppend hartje en een mooi gegroeid vruchtje. Ik was dus enorm opgelucht, vooral omdat ik te horen had gekregen dat na zo'n echo de kans op een miskraam klein is. Deze morgen lag ik nog in bed toen ik moest niezen. Ik lag op mijn rug en het deed enorm pijn. Deze middag ging ik naar het toilet en vond wat bruinverlies in mijn onderbroek (sorry voor alle details!). Nu heb ik enkel nog wat bruinachtig slijmverlies (dit heb ik nog al eens gehad, waar komt dat eigenlijk vandaan?) Wat kan die pijn zijn? Buikspieren, darmen? Of kan het ook iets ernstigers zijn? placenta, toch een naderend miskraam? Alvast hartelijk dank voor jullie tijd!
Hoi Arka, hoe is het met je? En met je zwangerschap? Het bloedverlies is waarschijnlijk gekomen door een gesprongen vaatje na een drukverhogend moment zoals wij dat noemen. Kan geen kwaad en kan wel eens vaker voor gaan komen, bijv na gemeenschap of na moeizame ontlasting. Groetjes Brigitte
Dag Brigitte, Alles gaat hier goed! Ik heb nog altijd veel slijmverlies maar die is voorlopig mooi doorschijnend en dit nu toch al een week, hout vasthouden! Ervoor had die wel eens andere kleuren, is dat erg? Ik ben nu bijna 10 weken ver en volgende week donderdag krijg ik weer een echo. Ik kijk er enorm naar uit, want ben nogal van het ongeruste type. Maar nog even en dan moet ik het toch echt wel gaan geloven hé Enorm bedankt voor je reactie, 't is hartverwarmend! Groetjes