Wij overwegen een verblijf op dit park. Het ziet er op de site heel goed uit, huisjes lijken prima. Zwembad ziet er erg mooi uit (wel tegen betaling, maar de prijs valt mee) Wij willen eind april begin mei waarschijnlijk een week daar verblijven als het weer er goed uitziet op dat moment. Is een huisje met uitzicht op het water aan te raden? Iets leuks te doen in de omgeving? Ik zag al iets van een Klimbos en grot waar je doorheen loopt en vaart. Tips en ervaringen welkom. Zoover zag er goed uit.
Wij zijn er vorig jaar juli geweest voor een week. T is een mooi park met voor kinderen leuke animatie die veel ondernemen. Mochten ze al daar aanwezig zijn Wij hadden een huisje aan t speelveldje dus of t aan t water aan te raden is weet ik niet. Zwembad is warm en groot en goed onderhouden dus een goede aanrader Verder zijn we naar de grotten in Dinant geweest. Die met t bootje hebben we niet gedaan. Hoorde van velen daar dat t niet veel voorstelde dus toen hebben we voor Dinant gekozen T klimbos hebben mijn dochter en man gedaan. Ik ben niet van hoogtes dus vandaar. Er werd vanuit t animatie team ook regelmatig uitjes gemaakt naar t klimbos. Weet zo niet of je kinderen hebt maar hou er wel rekening mee dat kinderen los een ander parcour moeten nemen als een volwassene dus je zou niet kunnen helpen met t klimmen Maar mijn oudste en man vonden t erg leuk en spannend Supermarkt is 10 min met de auto in t dorpje achter de stuwdam