Ik heb hier ooit een link gezien van een website waar je een boekje ( zo'n boekje van dik karton) kon laten maken met eigen foto's. Maar ik kan de website niet meer vinden en met googlen kom ik alleen op Albelli achtige sites terecht en dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel zo'n dik boekje waar je foto's van mama, papa, poes, opa em oma etcin kan zetten. Ik wilde dit maken voor de 1e verjaardag. Wie kan me helpen?
bol.com | Kijk: dit is nijntje, dit ben ik, Dick Bruna | 9789056475390 | Boeken Een beetje dit idee, maar dan dat de foto's in het boekje worden afgedrukt.
Dit vind ik een fijne, en vaak aanbiedingen Foto op canvas - Foto's afdrukken - Fotoalbum maken | Webprint.nl Fotoservice
Dank meiden. Dat was alleen niet echt wat ik bedoelde. Inmiddels heb ik het al een beetje gevonden: Love4kidz | Mijnkartonboekje.nl | unieke boekjes van karton
Ik denk dat je deze bedoeld: https://studiokidenko.nl/mijnkartonboekje Deze site werd een keer genoemd in een topic en ik heb er ook een boekje laten maken, groot succes!!