nou fijn toch...zuigbehoefte wordt toch wel "genomen" ....of ze vind het handje, of de duim of iets anders om te sabbelen, in elk geval de speen hoeft het niet per se te zijn, naar je kindjes mening haha
Mijn excuus. Nog zieliger dat ze een uur heeft moeten huilen omdat jij je bed niet meer uit wilt 's nachts. Ze is lamgeslagen en zal idd niet meer om de speen vragen. Jij blij.
nou ja zeg, het ging ten koste van mezelf. Nu heeft ze haar duim, en nooit meer gehuild om die speen Waarom wordt er hier zo snel geoordeeld? Ik ging zelf eraan onderdoor, met werk erbij en elke nacht maar 5 uur slaap. Het was een probeersel, en ik vind dat het is gelukt, zonder al te veel ellende. Laat nooit mijn kindje huilen, maar moest dit even doorbreken. je kan niet elke 10 min je bed uit voor een speen
Ik was misschien vrij fel. Ik snap dat je er aan onderdoor gaat, ik ken het gevoel van moe zijn etc. etc.. Alleen vind ik een uur(!) laten huilen omdat je de speen niet meer wilt geven bij een kindje van nog geen 4 maanden gewoon not done. Ik ben meer van het de ouder past zich het eerste jaar aan het kind aan, dan andersom. Laten huilen kan voor een jonge baby behoorlijk schadelijk, zelfs traumatiserend zijn. Dat is het mij niet waard.
Snap wat je bedoelt, ik laat haar ook nooit huilen. Maar het ging hier om elke 10 min je bed uit voor die speen, en dat soms 3 uur achter elkaar. Het werd de laatste week ook met de dag erger. Ze is een slim dametje, en denk toch dat ze toen dacht ik moet wat anders. Ze heeft nu zelf ook gewoon lekker doorgeslapen, ipv elke 10 min huilen om speen. Iedereen blij, denk ik
Ik snap je wel maar zou het zelf iig nooit doen. Ach, en nu is het wel fijn voor je. Ik zou de speen alleen wel weer geven als ze hem echt nodig heeft hoor.
Dat was ook mijn idee hoor, had ook niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ze pakt nu steeds haar duim. Toen ik stopte met speen, ook gestopt met de puckababy, ze kon dus nooit bij haar handen. Miss toch een duimkindje