schildklier en baby's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jenteke, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenteke

jenteke Lid

12 sep 2008
    11
    0
    0
    Grafisch medewerker
    Leeuwarden
    Wie heeft ervaring, verhalen of een baby die een schildklier afwijking heeft. Ik ben zelf een schildklier patient en onze Lotte van vier maanden is er nu voor onder controle. Helaas was de laatste keer bloed onderzoek niet zo goed en ik zou er graag met mensen over willen praten die dit kennen of hier iets van af weten.
    Groeten Jente

2. kleinetieke

5 sep 2008
    20
    0
    0
    Secretaresse
    Bohmte
    he, getsie wat vervelend.
    Ik gebruik zelf euthyrax (schildklierhormoon) en gelukkig zijn mijn dochtertjes helemaal gezond. Ze zijn bij de geboorte, net als jouw dochter waarschijnlijk, goed onderzocht en is er 3 keer bloed afgenomen.
    helaas kan ik je dus niet verder helpen maar ik hoop dat je meisje er niet al te veel last van heeft.

sterkte ermee.

Groetjes,
    Ellen

3. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    hoi, ik heb zelf ook een te langzaamwerkende schildklier. ons zoontje is meteen na de geboorte gecontroleerd. bij hem is er gelukkig niks aan de hand.
    ik weet niet of jij (en zij?) last hebben van een te langzaamwerkende schildklier maar er is een forum voor mensen die hier last van hebben. er is ook een apart stukje voor ouders, misschien kun je daar eens op kijken. het is www.hypomaarniethappy.nl

succes met je kleine meisje!

4. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    leuk dat het hypoforum hier goed bekend is. Heel veel succes met je kleintje en kom gerust eens op het forum kijken.
    groetjes

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Mijn moeder al jaren een te langzaan werkende schildklier..Mijn zus en ik zijn helemaal gezond verder.....

Sterkte met je kleine meisje!

Deel Deze Pagina