Snachts Wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anonomus, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anonomus

anonomus Niet meer actief

Hallo allemaal mijn dochter is 5.5 maand.
    Sinds 4 weken word ze elke keer wakker om 1 uur. En dan wil ze niet meer slapen. Niks helpt. Fles niet, speen niet, knuffelen en in slaap wiegen helpt niet. Ze drinkt goed overdag en is overdag vrolijk. Ze slaapt overdag heel weinig. Smorgers 3 kwartier en smiddags een uur, rond een uur of 5 slaapt ze meestal nog een half uurtje. En om 8 uur gaat ze naar bed.
    Rond 4 uur valt ze weer in slaap en is dan niet wakker te krijgen smorgens om half 8. (als ik moet werken)
    Ik ben echt helemaal kapot. Laten huilen hebben we 1x gedaan we zijn toen beneden op de bank gaan liggen, maar na een half uur werd het hysterisch gehuil. Toen weer getroost en daarna weer in bed maar weer huilen. Ze houd het echt vol tot 4 uur.
    We hebben ook 10 minuten aangehouden, dus 10 minuten laten huilen dan weer troosten enz enz maar dat helpt ook niet. Bij ons in bed huilt ze ook gewoon door.
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Heeft iemand tips?

2. hoera

hoera Lid

14 jun 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eerlijk geen goed idee maar ik reageer wel even om je te supporten. Lijkt me super heftig. Ik merkte zelf dat ik helemaal labiel werd toen ik zo weinig sliep toen mijn zoontje 7 dagen en nachten achter elkaar buikkrampjes had dus ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. Ik heb zelf wel wat aan de adviezen en onsteuning van het consultatiebureau gehad.

3. anonomus

anonomus Niet meer actief

Bedankt voor je reactie en support. Rot he die krampjes daar heeft ze ook veel last van gehad en nog! Ik ga het consultatieburo nog wel een keer bellen, vorige keer zeiden ze dat het door de tandjes kwam maar die zijn al 3.5 week goed door.

Deel Deze Pagina