Snachts wakker

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by ziana, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ziana

ziana Lid

Jul 25, 2012
    45
    0
    0
    Nederland
    Beste voedingsdeskundige , mijn zoontje is 3 maanden en 6,6 kilo. Tot 2 weken geleden sliep hij na zijn laatste fles van 22:30 180/6 netjes door tot 7:00/8:00 uur. Sinds twee weken is meneertje elke nacht weer wakker ik kon hem eerst sussen met een speentje maar hij werd wel om de uur wakker.. Sinds twee dagen wilt hij ook een flesje omdat ik 180/6 en dit vijf keer geef ga ik eigenlijk over de 1 liter als in een klein flesje snachts geef. Wat kan ik het beste doen ? Zijn ene laatste fles 210/7 geven en kijken wanneer hij wakker wordt? Ik moet hem wel steeds wakker maken voor zijn flesje van 22:30. Hij is altijd hongerig geweest krijgt nu ook nutrilon forte met jbpm en 1 theelepel rijstebloem . Groetjes ziana

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste Ziana,

Het kan zijn dat hij wakker wordt van de honger, maar dit kan ook andere redenen hebben.

Weet jij zeker dat het honger is? Want zodra jij hem 's nachts troost met een flesje dan raakt hij hier aan gewend en zal hij 's nachts steeds vaker om een flesje gaan vragen.

Wij adviseren met zijn gewicht 5 flesjes van 180 ml/6.
    Uiteraard kun je kijken of hij met 210 ml / 7 wel doorslaapt.

Groet,
    Anne

Share This Page