Snachts wakker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Framboosjes, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Was bij mij het eerste symptoom nog voor NOD, slapeloosheid, vroeg wakker zijn. Helaas tot op heden zo!

2. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Hier was t bij mij ook voor NOD een teken vr mij dat k wel es zwanger kon zijn

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    He framboosje, wat gaaf om te zien dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!

Ik herken het niet van het prille begin, meer op het eind pas.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dochter viel gister voor het eten in slaap😳 Gebeurd nooit! Die was niet meer wakker te krijgen en ik zat vanaf 21u al te knikkebollen, lag half 10 in bed.
    Om 3.15 moest dochter plassen. Beiden hoestbuien viel zij bijna in slaap en ik lag nog wakker. Om 4.30 zij ook weer wakker. Zitten we dan...goedemorgen😱

5. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik was altijd een goede slaper, was.... Tot een paar weken geleden. Ik kan niet meer in slaap komen, rond half 3 word ik wakker (dan ben ik rond 1u in slaap gevallen) en blijf dan vaak wakker tot half 6, omdat ik niet meer in slaap kan komen en dan kan ik nog anderhalf uur slapen totdat de wekker gaat. Als ik een vrije dag heb en m'n vriend gaat om half 8 naar z'n werk dan ga ik vaak nog even liggen/slapen tot half 10. Om toch nog wat rust te hebben anders kan ik de dag lastig vol houden met zo weinig slaap

6. Rubydooby

Rubydooby Actief lid

4 sep 2016
    156
    1
    18
    Vrouw
    Buitenland
    Hier is het vorige week ook weer begonnen, bij mijn vorige zwangerschap was het ook vanaf het 3e trimester en nu weer. Ik heb vannacht ook wakker gelegen van 4:00 tot 6:15... heel frustrerend.

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Heb het nu gelukkig niet meer.
    Slaap zodra ik in bed lig, wordt 1x wakker om naar de wc te gaan en slaap tot vrijwel aan mn wekker.

Maar tot een week of 12 enorm moe geweest, maar slapen ho maar.
    Lag ik dan, lekker in bed, klaarwakker te zijn. En slaap je eindelijk word je alsnog 20x wakker, super frusterend!

Deel Deze Pagina