Waar kleine boxers/onderbroekjes kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door maja82, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn zoontje heeft maat 74/80 qua taille. Broeken zijn hem dus snel te wijd. Nou ben ik op zoek naar boxers of onderbroeken voor hem maar ik heb geen idee waar ze kleine maten verkopen of welke klein vallen. Heb net een paar bij de hema gekocht, de kleinste maat is 86/92 en nog behoorlijk te groot.
    Iemand tips?

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb boxers van zeeman en hema maat 86/92 en 92... die van de zeeman zit best goed elastiek in. mijn zoontje is ook vrij smal.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    kruidvat valt best klein (tenminste meisjes)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

beeren ondergoed!
    Boxershorts  - Beeren ondergoed

daar kun je goed slagen! houd er wel rekening mee dat deze boxers voor met luier zijn. Zoonlief draagt maat 50/56 en die zitten hem erg mooi. Hier ook hetzelfde probleem en de oplossing gevonden! En nog goedkoop ook ;)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bedankt dames!

Yolanthe, ik ga er ook wat bestellen:) Jouw zoontje draagt dus zonder luier maat 50/56 van deze boxers? Welke maat heeft hij normaal van broeken?

Zoontje heeft opeens besloten dat hij het potje interessant vindt.. Moet er dan maar in mee gaan he..;) En rompers zijn dan zo onhandig.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja zoon draagt maat 50/56 van boxershorts. Hij past normaal qua bilomvang nog in maat 62/68. Hij is heel klein en smal (9,5 kg bij 79,5 cm).

Kruivat was hem ook te groot, net als zeeman en hema.
    Is best onhandig als ze zo mini zijn en al zindelijk (1j11mnd), dochter paste toen (2j2mnd) net in maat 92 van de zeeman, maar broer dus echt niet.

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    action heeft leuke! ze vallen klein. en bij henk ten hoor hebben zo ook leuke boxershorts, hele goede kwaliteit en kleinere maten. die van de action zijn ook goed en vallen klein ideaal voor maatje 86/92! (ik zou bijna zeggen voor de kleinere kont ;))

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Zeeman wibra primark

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Henk ten Hoor heeft dus ook kleiner dan 86/92?
    Mijn dochter van 4,5 draagt nog onderbroekjes 86/92 en zelfs die zijn af en toe nog te groot..
    Mini kontjes!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, ook van die smalbibsjes:D

Ik zal es wat bestellen op die site. Ik weet eigenlijk niet hoe zwaar mijn zoontje nu is. En 62/68 past mijn zoontje ook nog wel. Jammer dat de broek dan net over de knietjes komt;)
    Smalle, lange, niet te dure en mooie broekjes=haast niet te doen.

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Prenatal heeft boxertjes die vrij smal vallen. Passen hier goed! Ook de Zeeman heeft fijne. Mocht het echt een probleem zijn, kun je ze ook bij Baby-Walz bestellen, die hebben ondergoed vanaf maat 68!

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nadeel van babywalz vind ik dat het er niet uitziet, die witte slips.
    En met leuke setjes kan ik niets aangezien ik de onderbroek in 50/56 nodig heb en het hemd in maat 86/92. Of ik moet ruilen met een kind met boven 50/56 en onder 86/92 :D

@Maja: ook een dochter die hema onderbroeken (model boxer) maat 86/92 draagt. 98/104 is haar ook veel te wijd.

En inderdaad ook lange broeken is een ramp!
    I love de zomer maat 68 is hier een leuke 3/4 broek. Korte broeken in maat 68 gingen dit jaar ook nog prima. Hij droeg ook lange broeken maat 50/56 als caprimodel, stond ook leuk.

Maar ja nu gaan we de winter weer in. Hj moet nu qua lengte over naar maat 80, maar die zijn weer veel te wijd van boven.

Het merk dat hem goed past is noppies, maar die vind ik nieuw veel te duur. En just small soms, hebben ook bredere modellen die niet passen.
    En altijd verstelbaar elastiek! hoewel dat ook niet altijd een gezicht is met strak aantrekken.

Zeeman, wibra, prenatal is allemaal maat 86/92 of 92 en past hier echt niet. Henk ten hoor hebben we hier niet, maar ook dan zal 86/92 of 92zijn.

Petit bateau heeft ook kleine maatjes en nog wat dure merkjes, maar dan betaal je 12,95 voor 1 onderbroek, mij wat te dol ;)
    Ik wil ze kunnen weg gooien als ze te vies zijn om beet te pakken, hoewel dat niet is voorgekomen, hooguit wat plasongelukjes gehad.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Yep, hier ook blij met de zomer en gewone broeken als 3/4 broek:)

Ik heb een vrij smalle spijkerbroek bij de H&M gevonden, uiteraard met elastiek. Ik zorg ervoor dat ik altijd wat grotere shirts heb, die redelijk ruim over de broek vallen, dan zie je dan lelijke aangesnoerde niet zo. Maar heeft niet mijn voorkeur. Liefst een gewoon, goed passende broek met een gewoon shirt erop, mag ook wel wat strakker. Vind de tshirts voor jongens vaak ook zo wijd vallen, geen gezicht.
    Maar misschien moet ik uitkijken met mijn voorkeur voor strakkere kleding bij hem, hij wordt al zo vaak voor een meisje aangezien met zijn lange, blonde lokken:D

14. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hier maat 92 toen gekocht bij zeeman, piet kerkhof, v&d en wibra

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn schoonmoeder had ze ook van de zeeman. Zien er nog leuk uit ook!

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    kleiner dan 86 weet ik niet zeker... mijn zoon zat in maat 92 toen hij zindelijk werd ;) maar de kwaliteit is wel erg goed vind ik!

Deel Deze Pagina