ik krijg ook trek als ik dit lees! Qua eten heb ik nog niet echt rare dingen(Door de misselijkheid) maar qua drinken drink ik weer veel aanmaak limonade gewoon uit die bussen.. dat had ik bij onze dochter ook..
In het begin:kwark& yoghurt, in alle smaken Nu: koekjes! Het liefst de hele dag stroopwafels haha maar die haal ik bijna niet meer. Mag 1 pakje per 2 weken van mezelf. Eet nu country biskwietjes, veel gezonder. En aangezien ik niks anders in huis heb moet ik die wel eten. En veel fruit, vandaag een appel, banaan en 2 mandarijnen op.
eerste 20 weken heb ik echt een mandarijnenverslaving gehad. Verder periode erg veel trek in chocolade gehad. ook heb in de hele zwangerschap al zin in milkshakes, heerlijk! Nu de laatste weken veel zin in zuivel, vooral bijvoorbeeld van dat vifit drink en vla, yoghurt enzo. Maar mandarijnen en milkshakes zijn wel de uitschieters.
hier ook madarijntjesverslaving gehad aan het begin en net als sommige hier waterijsjes heeerlijk..vooral de dubbellikkers en die ijslollies in een plastick zakje..die goedkope..mmmm nog trouwens..
Hier ook manderijnen..heeerlijk! En milkshakes ook maar neem ik niet snel. Dan eerder een vifit of glas melk, ook lekker Eigenlijk vind ik verder alles wel erg lekker de laatste tijd, patatje oorlog jammieeeeee, als ik die frituurlucht alleen al ruik haha.
Hier in het begin croissantjes met kaas en ham van de AH. Later salmiakknotsen...en nu nog steeds...tijdje lang ook echt snoep en droplust gehad maar dan kocht ik een rolletje drop i.p.v. een zak ... Charlie
Eerste 20-25 weken echt enorm verslingerd aan mandarijntjes, nu vanaf ongeveer 30 weken gaat er wel elke dag een zakje rauwe geschrapte worteltjes doorheen.......... Ik ga er zelfs speciaal voor naar de winkel als ze (bijna) op zijn!
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn eetlust behoorlijk getemperd is de laatste weken, kom ook niet meer aan dus. Ik heb eigenlijk steeds het gevoel 'vol' te zitten - wat eigenlijk ook zo is natuurlijk. Maar in het begin was het vooral hartig, hartig en nog eens hartig. Chips, kaas, kip-kerrie salade etc. Zoetigheden deden me niets meer en dat heeft wel tot week 20 geduurd denk ik. Daarna kon ik zo weer een zak winegums verschansen (dat haalden we dan ook niet te vaak ) of kreeg ik trek in voor mijn doen rare dingen zoals appelkoeken, boterhamworst met augurk op brood of op hele vreemde tijdstippen gebakken eieren met kaas of roggebrood.... Ook heb ik de hele zwangerschap heel veel fruit (mandarijnen, appels, sinaasappels, minneola's) gegeten, veeeel meer dan ervoor, maar dat is natuurlijk alleen maar gezond.
gek eigenlijk dat veel zwangeren ineens veel meer behoefte hebben aan fruit...lichaam vraagt er dan toch op een 1 of andere manier om haha.. net als wanneer je ziek bent..ik dan...ga je ook ineens meer fruit eten haha..
ik had het echt erg eerst, ik kon alles wel eten, snoepjes, koekjes, chipjes, hamburgers enz maar ja nu zwangerschapsdiabetes, dus mag daarvan bijna niks meer
oooh vergeet helemaal de gekookte eitjes! dan kook ik eitjes voor op brood, maar dan heb ik ze al uit de hand opgegeten voordat ze op de boterham zitten, haha!
Ik ben helemaal gek op zure matjes, paprika chips en harde broodjes met hagelslag! Probeer me in te houden maar soms!! Hahahahah
Ik eet echt heel veel zoute dingen.. Zoute crackers en chips! Maar ook brood, komkommer en yoghurt gaat er heel veel in
Hier kan ik niet van de chips afblijven en dan moet ik echt hebben: buggles (liefst met zo een tube erbij) en zoete zachte drop
Echt alles vliegt erin, als het maar niet al te gezond is, zit nu ook alweer met een zak chips naast me, heb vandaag ook al veel te veel dropjes op