Ik moest laatst nutella met banaan hebben ! Hahaha echt erg eigenlijk Gek genoeg was het niet zo lekker als dat ik het me voorgesteld had. Paprika chips van lays gaat er ook altijd wel in! Maar dat ben ik sinds ik weer zwanger ben aan t minderen. Anders houd ik straks alleen maar vocht vast En op de een of andere manier heb ik altijd zin in iets fris, fruitkwark of yoghurt. Maar datgene wat ik dan wil heb ik weer niet in huis Bij m'n zoontje had ik niet echt last van die dwang , om datgene te kopen waar ik zooooo ontzettend veel zin in had.
Ik ben zeker mijn best aan het doen. Vandaag viennetta als toetje (niet de hele staaf en net een appel en wat pompoenpitten gegeten!
Hier ook lekker veel druiven en eigenlijk alle fruit wel . Ook helemaal gek op yoghurt met abrikozen, romige ijsjes, melk en af en toe ook ineens zin in frietje! Of pannenkoeken/poffertjes jammie! Leuk om ook te zien wat andere allemaal eten en lusten !
Chocolaaaaa!! liefst in de vorm van taart/cake/koekjes En eet makkelijk zon grote bak brownie toetje van mona in een keer :O Haribo colaflesjes/kersjes smaken ook ineens veel lekkerder. en hartige snacks dan de voorkeur aan bitterballen..paprika chips.. En het gezonde gedeelte.. verslaafd aan groene zure appels! Probeer er niet teveel bij na te denken.. gewoon lekker eten waar ik trek in heb! Nu precies 10 kg aangekomen..
Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje heb ik het Frambrozen droomijs van Hertog ontdekt. Dat had ik beter niet kunnen doen... Hele bakken vlogen er dagelijks(!!) doorheen . Maar het was dan ook wel heel warm aan het einde van mijn zwangerschap. Goed excuus toch
Nog niet echt last van gelukkig maar die peer ijsjes en die choco caramel koekjes van kanjers die lachen me vaak wel toe!
Blij dat de meeste wel snappen waar dit topic voor bedoeld is Nieuw in het assortiment bij mij: zelfgemaakte aardbeien milkshakes!! Yeah.. heerlijk.. .EN voor mij een manier om zuivel binnen te krijgen (is nogal een ramp namelijk) lekker!
Plakken cake met heel veel slagroom! (en dan de laag room eraf eten en er weer een nieuwe op spuiten, hahaha) En nu heb ik door dat zoete zin in chips gekregen. We hebben vast nog wel een restje liggen. Even zoeken zo. En een hele rare: plakjes ontdooid bladerdeeg vind ik momenteel om te smullen!
Broodje kroket!!! Jammmm haha helaas geen zoetigheid voor mij. Wordt misselijk van zoete dingen. Ben gek op fruit en heb een hekel gekregen aan vis helaas... nu 8 weken en een beetje zwanger en al 5kg kwijt echt bizar..
Grappig al die verschillende antwoorden! Eerste weken, tot ongeveer 20 weken, echt vies van zoetigheid. Toen at ik vooral brood met kaas en dronk veel melk. Nu (bijna 22 weken), alleen maar trek in chocolade. Maar wat ik al vanaf het begin heb, patat met mayonaise en kroketten. Probeer mezelf in te houden!
Ik viel in het begin ook af. Misselijk (niet heel ernstig hoor, maar wel aanwezig) en gewoon helemaal geen eetlust. Zéker niet in zoete dingen! Inmiddels ben ik 12 à 13 kg aangekomen, dus het valt nog mee, haha. Krijg wel zin in kroket van jouw berichtje!