cyclus van 6 weken, welke test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Krulletje87, Jan 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 6 weken, voorafgaand een week buikpijn, chagarijnig enz. laatste keer (15 december) was ik opeens na 5 weken weer ongesteld. morgen zijn weer 6 weken voorbij, maar voel verder geen buikpijn ben niet chagarijnig enz.. heb 2 weken geleden een sliertje slijm verloren met oud bloed de dag erna niets, daarna de dag weer zomaar een sliertje. en verder niets meer gezien, kan dit iets met innesteling te maken hebben ofzo? heb vanmorgen een test gedaan, maar(natuurlijk) negatief.. gewoon te vroeg denk. we willen graag snel nog een kindje...(ondanks de jongste nu ruim een half jaar is). is het verstandig om morgen weer een test te doen? of gewoon even afwachten? en zo ja, welke test kan ik dan t beste nemen, heb nu predictor gedaan, maar vind deze niet echt fijn.
    wie kan mij tips geven?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Met predictor moet je niet testen, deze geven vaak vals positief! Ik heb zelf net als jou ook een lange cyclus (mijn laatste ongi was 9 dec) en ik gebruik gewoon die van kruidvat 2 voor 5 euro!

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    dank je voor je reactie

ja idd, lees steeds meer op t forum dat predictor valse uitslag geeft. idd, ik ga van de week maar eens een kruidvat langs en dan zien we wel verder. jij ook al zo'n elle lange cyclus. echt geen pretje he:( kost kapitalen in test maar ja voor t goede doel zullen we maar zeggen he;) mijn officiele dag dat ik ongesteld zou worden is morgen, dus we wachten amar af.;)

Share This Page